Goede suggesties worden hier gedaan. De uil is wel echt super gaaf! Het idee om twee kleurplaten te doen is echt slim. Kan een ieder kiezen welke die wil gaan kleuren.
Ik weet nog niet of ik het red, maar ik ga het in ieder geval wel proberen
Heb een deel van mijn kleurpotloden gevonden... Moet nog even kijken waar de rest is... Niet meer gebruikt sinds me verhuizing vorig jaar xD
Zie ook een hoop andere leuke platen voorbij komen, dus die ga ik ook uitprinten en verzamelen voor de momenten dat ik niks te doen heb En misschien op ten duur zal er misschien ook een boek komen, maar kan er dan niet tegen dat ik niet goed bij de randjes kan
Lisette0
Geplaatst: 07-05-15 10:42
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt
pjer
Geplaatst: 07-05-15 10:52
Zo ik heb hem eindelijk af, nou niet vergeten om hem dit weekend te scannen en te uploaden
Lietje_1991
Geplaatst: 07-05-15 10:55
_Liz89_ schreef:
Er zijn ook boeken die langs de randen gewoon wit zijn, dan heb je daar geen last van
Zo goed heb ik me er dus nog niet in verdiept
Heb niet altijd zin om naar de winkel te gaan naast me full time job en een huishouden en 3 tot 5 dagen in de week paardrijden En heb eigenlijk niet gekeken of ze in de supermarkt ook van zulke boeken hebben, of dat ik echt naar de Read Shop een straat verder moet