Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Selina schreef:Hopelijk vind je dé tattoo artist
Jikkeee schreef:Of maar weer terug naar Londen waar je Mickey hebt laten zetten
Sunrise_ schreef:Ik heb totaal geen verstand van tattoos, maar volgens mij zou je uit jouw ontwerpen zoveel meer kunnen halen dan alleen een tattoo-ontwerp! Ik zie zo kinderboeken, stickervellen en een kinderdekbedovertrek voor me!
Selina schreef:Oh, die mensen zijn goed
Zag ook aantal watercolor tattoos.
Ze komen ook persoonlijk en professioneel over.
(En een van de eerste tattoo websites die ik zie die ook nog modern zijn)
Tinkerloos schreef:Ik vind de achtergrond zo wel leuk eigenlijk.
Knap dat je dat kan met photoshop.
Je zou in een shop moeten gaan werken, kan je mensen van te voren laten zien hoe hun tattoo eruit komt te zien.
Selina schreef:.. are those pokemoncards?![]()
Vind de achtergrond zo ook wel wat hebben.
TessaVB schreef:Selina schreef:Hopelijk vind je dé tattoo artist
Ik heb nu Artcastle Tattoo (http://www.artcastletattoo.nl) in Zeist gemaild, ben heel benieuwd!
TessaVB schreef:[ Afbeelding ]
mylittlejoy schreef:Hmm....ik vind die achtergrond idd niet werken zo. Vooral het roze en paars lijkt voor mij een beetje teveel op een bloeduitstorting zo.Misschien als je die kleurtinten meer in het midden hebt zitten en het blauw en groen aan de beide uiteinden?
_KiMbErLeY_ schreef:Waarom moet die achtergrond in gekleurd worden? Is het niet veel mooier als je alleen de figuurtjes in kleur doet??
Tof zo met photoshop!!
Iolanthe schreef:Eerlijk, ik zag het niet werken als een tattoo, te zoet zeg maar. Maar zo op je arm ziet het er best gaaf uit! Hoewel ik persoonlijk het nog cooler zou vinden met meer donkerblauw en sterretjes (iets ruimte-achtig), de regenboog is me nog steeds te zoetMaar da's mijn smaak natuurlijk
Ariel vind ik trouwens wel super!
Vjestagirl schreef:Ik vind ariël d'r lijnen er heel kriebelig en onstabiel uitzien. Hoort dat zo?
_KiMbErLeY_ schreef:Een geheel is cool ja... maar ik vind die kleuren wel heel heftig zo op je arm!
Bimmerd schreef:Ohh cool! zeker een foto plaatsen als ariel is genezen![]()
Een achtergrondje, of in ieder geval iets wat de personages verbind is zeker wel een must ja, anders ben je toch net die samenhang kwijt. Ik moet zeggen dat ik het idee van een soort lijn, wat je bovenaan een pagina terug hebt staan persoonlijk wel het leukst vind tot nu toe. Dat past naar mijn idee het beste bij het watercolor idee (alsof iemand met een kwast mooie swirly lijnen op je arm heeft gezet, niet perfect ingekleurd, net zoals mickey en ariel, lekker vlot).