Madel schreef:Waar kopen jullie ze?
Ik koop er altijd 5.000 op de markt voor 7,50 euro, deze zijn van het merk rainbow looms.
Koop even 10 van die pakketten voor mij in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Madel schreef:Ja, bijna heel de markt bij ons bestaat uit kraampjes mert loom stiekjes, board, en dingetjes daarom doen ze die prijzen steeds lager.
Volgens mij kan ik net zo goed pakketjes van 5000 elastiekjes voor 10 euro verkopen op bokt markt (zonder verzendkosten).
dan koop ik er vast 1 van je
xZiva_ schreef:Madel schreef:Ja, bijna heel de markt bij ons bestaat uit kraampjes mert loom stiekjes, board, en dingetjes daarom doen ze die prijzen steeds lager.
Volgens mij kan ik net zo goed pakketjes van 5000 elastiekjes voor 10 euro verkopen op bokt markt (zonder verzendkosten).
doen!dan koop ik er vast 1 van je
xZiva_ schreef:Madel schreef:Ja, bijna heel de markt bij ons bestaat uit kraampjes mert loom stiekjes, board, en dingetjes daarom doen ze die prijzen steeds lager.
doen!dan koop ik er vast 1 van je
Madel schreef:Nu geen tijd.
Heb zelf al een website waarop ik o.a. sleutelhangers, armbandjes, speldjes met vormpjes, enz. verkoop.
Daar zet ik ook de pakketjes op.
Ik denk dat er volgende week zaterdag een advertentie van mij op bokt markt staat.
(Willen jullie ook foto's, zo ja, wat voor?)
Waarom die advertentie zo laat?
Moet nog veel stiekjes dan inkopen, de markt is pas op vrijdag.
)