Mijn foto komt ook niet helemaal overeen met de werkelijkheid hoor. In gewoon goed daglicht zit er niet zo'n hele gele gloed overheen Hij komt in het echt meest overeen met deze foto: http://staffeleien-shop.de/media/images ... hipper.jpg
zou toch vreemd zijn als jij dezelfde hebt en die er heel anders uit ziet dan de mijne
ItsMe2
Geplaatst: 10-09-12 13:17
Mijn kwast is ook een drama! Eerst ging het nog wel, maar nu! Heb mij ook netjes aan de voorschriften gehouden... helaas.. Iemand een goede oplossing? Of welk kwastje ik dan moet hebben?
Ik ben vandaag weer een stukje verder gekomen hij word nu heel donker lijkt het. Maar hierna gaan de echte kleure allemaal komen dus denk dat hij gewoon op zijn lelijkste punt zit Haha
Zit echt met verbazing naar de schilderijen te kijken, zo mooi! Vooral de olifanten vind ik echt geweldig.
Nerwen, vind jij het erg moeilijk om te doen? Veel kleine vakjes en priegelwerk? Of is het makkelijk om binnen de lijntjes te blijven en gaat het vrij snel? Ik ga binnenkort denk ik ook de olifanten bestellen, superleuk project voor als ik me verveel.
Nerwen
Geplaatst: 13-09-12 15:35
Nee, het is echt doodsimpel Wel veel kleine vakjes en het is ook best wel priegelwerk, maar met een fijn penseeltje, goed licht en wat geduld kan iedereen het Buiten de lijntjes verven of per ongeluk een verkeerde kleur gebruiken is niet heel erg. Als het droog is kan je er zo weer overheen en je kan 'm altijd later nog wat bijwerken.
Ik vind het uiteindelijke resultaat mooier worden dan op de doos
Edit: je bent er wel lang mee bezig, ik ben nu een dikke 2 weken aan de gang
Ik kan totaal niet schilderen namelijk, maar dit lijkt me echt leuk. Dat je er gewoon steeds even mee bezig kan als je zin hebt!
Ga jij hem echt als drieluik ophangen of gewoon naast elkaar zodat het 1 stuk lijkt? En heb je hem besteld via de Nederlandse Schipper website? Sorry voor alle vragen.
Oh, ik kan ook niet schilderen, maar dit kan ik wel
Ik ga 'm als drieluik ophangen en ik had 'm via Toys XL ofzo besteld. Hij was toen ik 'm kocht alleen daar nog te krijgen Bij Hobbyhuis.nl zijn ze goedkoper.