Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:fjordjes schreef:Die mensen van hotfixsteentjes.nl staan ook op de zwarte markt in beverwijk.
Ben nog bij het hobby winkeltje geweest maar daar verkopen ze mooi geen hotfix spullen... Balen! Wilde het graag van te voren zien. En verder zit er hier in de buurt helemaal niks...
Welke stenen zijn een beetje standaard?
Ha, daar ga ik morgen toevallig heen, ga ik daar eens kijken voor die steentjes, vind alle creaties hier echt super
Bonjoy schreef:@Maiska: Ik hoop het ook! Het nylon begint wel te smelten als je de applicator er te lang ophoud, dus ik denk dat de steentjes+nylon wel goed aan elkaar vasthechten op die manierEnige nadeel is er nu wat verbrand nylon op mijn applicator zit, en daardoor ook een paar steentjes wat zwarte smeer hebben.
Janine1990 schreef:Leuk Bonjoy!
Dat durf ik ook niet hoor Maiska! Ik krijg er wel altijd een gratis mix verpakking bij.
Heb jij nog foto's van je werkjes vandaag??
Moiraliann schreef:Ik ben ook druk bezig met hotfix. Ik heb alleen heel enthousiast zn 3 zakken met zn 50.000 steentjes besteld via ebay haha. Ik kom er nu zo ongeveer in om! Heb mn hoofdstel al gedaan en ga mijn cap vanavond doen. Baby kleertjes zijn ook leuk om te maken