Lekker bezig! Persoonlijk zou ik ze ad onderkant niet zo 'afsnijden' laat dan een contourlijn doorlopen En heeft marrigje z'n hoog voorhoofd!? De zonnebank staat haar wel weer heel goed
_Deniise_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-14 23:15
Haha dat komt nog goed hoor! Ik maak de achtergrond van de foto na (pagina 1), dus er komen bloemetjes/struiken voor Zonnbankje vind ik ook wel goed gelukt, ze leek wat levenloos eerst
Edit: en het voorhoofd ga ik wel iets verlagen ja, beetje te hoog zo
Gaaf hoor! Je bent goed bezig! Mij valt steeds een kaal plekje bij de haargrens van marrigje op, haar linkerkant en voor de kijkers rechts. Maar denk dat je die wel tegenkomt straks
Op de vorige pagina dacht ik goh mooi met die oranje/roze zo'n erbij maar dat zie ik nu niet meer, dus vraag me ineens ernstig af of dat een reflectie in het schilderij was of dat je het gewoon weer weg gehaald hebt? Vond het iig wel mooi.
Tjee, wat ben voor uit gegaan met je kunsten zeg! Leuk dat je dit schilderij weer uit de kast gepakt hebt en Marrigje een berichtje hebt gestuurd. Al iets terug ontvangen?
Ziet er steeds beter uit! Knap hoor! Wel moet Marrigje imo nog even naar de kapper, je ziet nu duidelijk dat je haar hoofd later nog hebt bijgewerkt. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Marrigje mag wel nog een keer naar de zonnebank toe, t' shirt mag meer roze worden, irissen van Marrigje mag groter worden. Voorhoofd valt wel erg op dat het heel hoog is idd.