*ik weet dat het niet in het echt is maar alsnog was ik benieuwd
Misschien is er niet over nagedacht oid, maarja* Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Misschien is er niet over nagedacht oid, maarja*
De deuren kunnen dus ook 's nachts dicht Gothic_TeZZy schreef:Naast de 'teken' opdracht moet ik ook denken aan een stalnaam, bedrijfs regelementen, evacuatie plan etc.
Zo ook de vraag; "waar staat het bedrijf voor?"
Hier mijn promo-tekst![]()
'Stalnaam'
Uniek door de ruime opzet, grote boxen en mooie faciliteiten. De stal is niet specifiek gericht op een bepaalde doelgroep maar wil juist graag ruim denken, voor ieder wat wils. Een binnen- of buitenbox, met of zonder sociaal contact, misschien wel een box met eigen uitloop. Gebruik maken van de grote binnenbaan of toch overdekt buiten rijden?
Vrije keus voor iedereen, recreatief- of wedstrijdgericht. Door de instructie ruimte is het ook goed(?) mogelijk om clinics met theorie onderdak te bieden. Hm, ik weet niet of je dit zo kan zeggen, onderdak bieden. Misschien even anders formuleren En mede door de ruime opzet zouden er tijdelijke boxen kunnen worden neergezet voor evenementen.
Met de gezellige kantine en grote parkeergelegenheid is iedereen van harte welkom.
Verde niet nagedacht over waarheen, maar uit de grond kan natuurlik ook, ja. Al zit je dan eerder met het vorst probleem..
Hahaha maar klinkt al wel beter ja

En de oudere modellen zijn gewoon bruikbaar.
alleen de tekst presenteer ik zelf