@Mariskalove, Hij ziet er al goed uit. Probeer steeds meer te tekenen en dan ga je vanzelf vooruit!
@ Horseydude, Leuke stijl. Vind hem wel wat krassig op de 'grijse' delen. Zou hem ok wat verder gekleurd willen zien. Maar blijf je eigen stijl behouden!
@ Koetje10, Hij ziet er mooi uit. Vind hem erg goed gelukt, probeer de volgende keer wat meer op de manen te letten.
@ Annemijn123, Vind ze heel erg mooi, probeer wel wat meer contrast erin te gooien.
@ _Mariskaa, Je herkent hem wel, probeer wat meer te oefenen en het zal steeds beter gaan. Neemt niet weg dat hij nu niet mooi is hoor!
@ Lauste, In de muur zit mooi diepte in, probeer dat bij het paard er ook in te krijgen, dan gaat het steeds beter.
Je tweede zier er ook heel erg goed uit, en hij is ook herkenbaar. Probeer nog wel wat op de ogen en haren te letten. De plukjes haren zijn veel donkerder.
@Thoraklover, Ziet er mooi uit, probeer in de hals wel wat minder krasserig te werken. Verder is ie heel mooi.
@ Wuis. Weer een prachtig werkje, het lijkt alleen alsof hij nog niet af is door de bepaalde 'lege' plekken. Ik vind het oog heel mooi gelukt.
Hier mijn werkje.
A3,
Houtskool
Aantal uren werk.

Ben nog maar 13, dus nog lang niet zo goed als Wuis, en Fnanne, (die haal ik er ff tussenuit, zijn nog meer goede tekenaars)