Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wauw! Wil je niet op een gegeven moment even aan iets anders werken dan? P_Tries schreef:ZO groot!Wauw! Wil je niet op een gegeven moment even aan iets anders werken dan?
ik vind het knap..
hoop werk, en ik heb er nu 1 van 47 x 27, en dat vind ik al groot..

cobiie schreef:magriet schreef:Het meest irritante vind ik altijd die stiksteekjes

). Zo ben ik nu bezig met 3 geboortetegels (heb er al 2 af) die toch er een beetje hetzelfde eruit moeten zien, want het is voor een drieling. Zo kan ik de verschillende onderdelen voor alle 3 de tegels gebruiken. De tegels zijn opgebouwd uit een geboortetegel die ik al eens voor mijn nichtje heb gemaakt (foto staat eerder in dit topic) en een jaarkalender van Winnie the Pooh. Alle 4 hebben de rand gemeen en de 3 hebben in het midden knorretje gemeen. De andere 2 poppetjes die er op komen zijn winnie the pooh (steeds een andere) en een van de andere figuurtjes. Verder ben ik nog bezig met de 4-jaargetijden van Winnie the Pooh, maar dat ligt stil zolang ik met de 3 tegels bezig ben.
flettie schreef:Wow Tallechie! 1.5 x 1.5 m.? Respect hoor
Hier bijna klaar met mijn boer met ploegende paarden.
En daarna ben ik werkloos..... denk dat ik dan maar eens echt goed die software ga uitproberen en wat zelf ga 'ontwerpen'

) maar ik ben er wel tevreden over