mooi gemaakt babe, maar die stippeltjes bij de neus zijn iets te opvallend. en die streepjes bij de kin. (als dit op de foto ook zo is). maar verder mooi gemaakt.
Ik heb een hele leuke foto, maar ik baal verschikkelijk van die foto, dat zijn neusje en zijn oortjes er niet helemaal opstaan. Misschien ziet iemand het wel als een uitdaging om het neusje en de oortjes wél in de tekening te kunnen tekenen?
En zo zien zijn oortjes en neusje eruit.
Ik zou het heel leuk vinden als iemand een tekening van deze topper maakt!
nini-roosje heb je die eerste foto ook in het groot?? (en evnt in kleur? is niet noodzakelijk...) beloof ook nog niets, maar vind het een hele leuke foto!
Wendy15
Geplaatst: 26-04-09 20:38
Ik meld me hier ook weer even Nog steeds een mega tekendip Maar wel weer zin om wat te tekenen Heb geen zin om mensen te gaan pb-en voor groot formaat van foto's (misschien fijn als mensen de link naar het grote formaat foto er meteen bij zetten, zodat als iemand zin heeft om te tekenen dat dat meteen kan en je er niet eerst voor hoeft te pb-en ) Heb nu een aantal foto's uitgeprint en ga weer eens wat schetsen Worden dus geen volledig gedetailleerde tekeningen, zowiezo omdat de foto's op klein formaat zijn en geprint en ik dus niet alle details kan zien, of op de computer ff inzoomen Maar wil gewoon weer ff uit m'n tekendippie komen Mensen waarvan ik hun paard teken stuur ik natuurlijk een pb
wendy ben ik het idd mee eens van die link!!! maar dan is het wel handig/leuk als de tekenaars dan ff melden dat ze met die foto bezig gaan;)
ietjepietje
Geplaatst: 26-04-09 21:16
Jaja natuurlijk mag mijn paardje nie ontbreken.
Wie zou deze mooie merrie willen tekenen? Ik wil er niet voor betalen maar een tekening zou leuk zijn.. op de link hieronder zie je alle fot's van haar staan. http://ghhg.forumup.nl/about1117-ghhg.html Ik heb er nog meer maar die moek ff zoeken.
Wendy15
Geplaatst: 26-04-09 21:20
Floran schreef:
wendy ben ik het idd mee eens van die link!!! maar dan is het wel handig/leuk als de tekenaars dan ff melden dat ze met die foto bezig gaan;)
Ik meld het liever niet meer voor ik met een tekening klaar ben, omdat ik soms gewoon weinig tijd heb en lang met een tekening bezig ben, doe dit voor m'n lol en dan tigggg pb-tjes met "Hoe ver ben je?" heb ik geen zin in
Nou, ik had wat foto's uitgeprint om in de trein wat te schetsen, maar dat is nog knap lastig in een wiebelende trein En de terugreis was mégadruk, dus geen mogelijkheid om te tekenen Ben met 1 bezig, maar het lijkt nergens naar Moet nog een klein stukje afmaken en dan laat ik het heel misschien nog wel zien Maar ik krabbel gelukkig weer langzaam uit m'n tekendip
Wendy15
Geplaatst: 27-04-09 22:25
Zover ben ik vanmorgen in de trein gekomen.. Zit ernstig te twijfelen of ik 'm nog zal afmaken Heb gewoon te weinig geduld en heb snel een schets opgezet en ben al gaan 'inkleuren' voor ik de schets goed kloppend had gemaakt, dus het hoofd is te breed en te kort en naja er klopt wel meer niet Heb momenteel ook gewoon de rust niet om zo gedetailleerd te werken of om dingen af te maken en bluhhh Maja, het begin is er weer Paardje van Debjedopje
DebjeDopje
Geplaatst: 28-04-09 07:09
Dankje, en ik vind hem eigenlijk al best wel mooi worden!