hmm... van mij mag er toch wel wat meer kleur opkomen. Zeker in de bloemen. Vind de benen namelijk nu wat raar ogen. Het lijkt niet echt alsof hij erin staat...
ja kheb een andere foto genomen de vorige was een beetje flets
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 19-06-14 16:57
Hannah, ik vind je hert echt heel erg mooi geworden! Misschien dat je er wat meer contrast in kunt brengen? Of als tip voor de volgende keer, hij lijkt wat flets. Nu weet ik dat dit ook door de foto/scan kan komen, dat is het lastige eraan. Ik ga voor wat de bloemen betreft met Judithvr mee, die laag had van mij ook wat dikker gemogen, het is nu wat afgehakt, als je begrijpt wat ik bedoel . Je kleurgebruik in het hert vind ik wel echt heel mooi.
Ik ga voor 40 euro.
Stefieke, hoort je tekening zo donker? Het contrast is wel heel erg hoog, het lijkt alsof je deze digitaal wat omhoog hebt gegooid. Door het grote contrast vallen volgens mij ook veel details gewoon weg en dat vind ik persoonlijk jammer. Wel vind ik het een vriendelijk plaatje om te zien, lief oog en de vachtstructuur heb je heel mooi gedaan.
Ik denk dat 30 - 35 euro voor dit werk netjes is. Maar dat zit hem vooral in het (te) hoge contrast wat ik niet prettig vind om te zien.
De link geeft bij mij een error... Misschien kun je de foto uploaden bij www.imgur.com, je kunt dan de link met erom kopiëren en hier plakken, dan is de foto wel zichtbaar.
Pag 109: Hannah41@ erg mooi. Knap gedaan met al die kleuren. Ik vind hem rond de 40 euro waard.
Pag 110: Michellette@ heel mooie tekeningen! Ik zou zeggen de eerste rond de 45 euro, en de tweede rond de 50? Stefieke1997@ heel mooi! Rond de 50 euro? Dit is de eerste keer dat ik taxeer...
Hier een tekening van mijzelf. Ik ben heel benieuwd of ik hier iets voor zou kunnen vragen. Info: A4, wat dikker papier met een beetje structuur. Gemaakt met grafiet potloden Ongeveer 6 á 7 uur.
Ik mis toch wel wat contrast. het is allemaal heel licht. Ik mis de echte donkere stukken... Het voelt voor mij als een nog niet afgerond project. het is jammer dat je zoveel krassen ziet.
Horsenart95
Geplaatst: 23-06-14 18:33
stefieke1997: Mooi! Ik vind hem wel erg donker, maar dat heeft ook wel weer wat 40 euro Jolinem: Ik weet niet of het aan de foto ligt, maar voor mij mag er wat meer contrast in. Nu vind ik hem nog wat vlak, maar wel mooi . Ik denk 10-15 euro
Ik ben benieuwd op a4 met grafiet, houtskool en kleurpotlood
@horsenart Ik vind deze wel de mooiste tot nu toe van wat je hebt laten zien hier. 30 euro. De ogen zijn heel sprekend, je kijkt er direct naar en dan volgen de rest van de details pas. De haartjes zijn heel fijn getekend.
Wat voor materiaal gebruik je hier?
Horsenart95
Geplaatst: 24-06-14 10:02
Dankje judithvr! Ik vind dit ook mn sterkste tot nu toe, qua uitstraling Materiaal staat erboven
Michelette: Allebij rond de €50,- denk ik. Erg mooi. Stefieke: Mooi gedaan . Rond de €60,-? Jolinem: Beetje licht of ligt dat aan de foto? Rond de €20.- denk ik Horsenart: Wauw lijkt net echt! Ik denk €75,- ofzo
Hannah41: ik mis een beetje contrast, maar wel heel mooi met al die kleuren! 35 euro Steffieke1997: mooi gedaan! 30 euro Michellette: de eerste: leuk perspectief, 30 euro? tweede vind ik een beetje slordig afgewerkt, maar het heeft toch ook wel wat ook rond de 30 euro Jolinem: zoals gezegd geweest, het is nogal licht, ik mis hier ook wat contrast, 15-20 euro Horsenart95: wow, jij wordt echt beter en beter! 40-50 euro KittyDylan: hier zou ik nog niets voor geven..
En dan nog eentje van mij, op A3 met wit pastel en grafietpotloden
hannah41
Geplaatst: 24-06-14 12:01
KittyDylan: Leuk! Maar ik vind hem nog niet echt iets waard, sorry. Lekker oefenen, ga zo door! Lauraa: Prachtig 75 euro?
Malenka
Geplaatst: 24-06-14 12:23
Stefieke1997, Lastig te beoordelen door de kwaliteit van de foto. OP basis van wat ik hier zie en de opgegeven maat zeg ik €20,-
Michellette, hele leuke studietekening. Komt nog niet over als een uitgewerkt werk. A3 formaat? €25,-
Jolinem, mooie sfeer en interessant plaatje. Ik mis echter nog een heleboel detail en techniek. Voorlopig nog geen financiële waarde. Maar wel een project om verder te ontwikkelen.
Horsenart95, ontzettend mooie ogen. Ik mis verder nog wat diepte. Al kan ik niet zeggen waar het precies aan ligt. Je kunt in ieder geval nog een stuk verder verfijnen. De aanzet is er zeker! €35,-
KittyDylan, In verhoudingen en detail is nog veel te verbeteren. Her dier heeft wel een vriendelijke uitstraling en ik zie dat je al goed op weg bent met je schaduwen. Momenteel nog geen financiële waarde. Maar zeker door gaan!
Lauraa, de lichtval in de manen is echt prachtig! €50,- moet toch lukken lijkt me.
Werk van mij: 'Terug kijken' 70 x 90 cm acrylverf op doek