Hier begonnen met de kerstversiering voor in de kerstboom te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Nevony, ik vind je hommeltje schitterend maar ook de (ik denk) hyacinthen, super gedaan. Je fjord had ik ook op insta al op gereageerd, super!
Ik geloof, maar ik weet het niet zeker, dat ik op de schildervakantie gewoon eigen onderwerpen kan schilderen en daarin begeleid wordt (ja ja ik heb me niet helemaal goed ingelezen maar de kunstenares sprak me aan en toen was ik om).
Vind jij ook niet dat ze bij Project Rembrandt in een enorm tempo iets neer moeten zetten? Ik zou helemaal slecht gaan op die tijdsdruk. Ik vond het verhaal en de uitleg over composities wel erg interessant, dat wil ik nog even terug gaan zoeken op de website. Ik heb geen kunstachtergrond dus dat soort dingen heb ik totaal geen verstand van maar het klinkt allemaal zo logisch en zorgt vaak voor veel 'oh ja' momenten.
San, thanks, het glas bevalt goed alhoewel het bij directe lichtinval wel meer spiegelt dan ik had verwacht. Ik heb het nu naast een raam gehangen en dan is het wel heel erg mooi hoor.
Je vogeltjes worden pittige formaten zo met die enorme passe partouts, leuk! De specht wordt ook weer erg mooi al blijft het ijsvogeltje mijn favoriet.
Seven, ik ben zo benieuwd als je ijsvogel straks in de lijst zit. Je fries wordt ook al erg mooi!
Solleke wat gaaf dat pyrografie op die kleine schijfjes, maakt het heel dynamisch! En bedankt voor je compliment.
Seven wat een heerlijk geluksmoment dat het ijsvogeltje terug was, wat kan je daar dan intens van genieten he!
San, ff geen insta posts meer doen dan tot die rottige verkiezingen voorbij zijn daar over het grote water? Ik baal er wel van dat dat hele instagram zo ellendig wordt, ik heb geen facebook en, uiteraard, geen website, dus dat is het enige medium waar ik af en toe iets op plaats.
Fijne dag dames, ik ga weer eens aan het werk.
Solleke_Noah schreef:Hier geen instagram, wel een Facebookpagina. Hebben jullie dat ook, of enkel instagram? Krijgen jullie veel opdrachten via social media?
Hier begonnen met de kerstversiering voor in de kerstboom te makenpyrografie op houten schijfjes (diameter 4 cm)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Seven schreef:Super leuk die gebrandje kerst schijfjes
Ik hrb ook enkele van vorig jaar die had ik met vogeltjes beschilderd. Die gaan dit jaar weer in de boom.
Ik zat laatst rechtop in bed kon niet slapen volle maan en meer dingen die me wakker houden. En toen ineens kwam ik op een idee voor een schilderijdie ben ik gister avond laat gestart.
Het idee kwam in mn zoektoch naar een wand tegel voor de ooit te realiseren keuken. Ik vind koper heel mooi en toen kwam ik keuken behang tegen van roestig koper. Die kleuren vond ik gelijk ontzettend mooi bij elkaar. Snacht terwijl ik lag te malen bedacht ik me ineens dat onze twee merries in het gouden uur ook zon moooie koper glans hadden en zo was het idee geboren
Het lijkt heel blauw naar het is meer een groen blauw turquoise kleur met goud/koper er op.
[ [url=m/rcblqO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je de glans mooi
[ [url=m/yEJeRC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit ik zit op facebook en insta
De opdrachten zijn nu vooral via via of mensen die me bijv taggen op Facebook.
Maar ik vind voor mezelf insta leuker heerlijk wat tussen de kunst van anderen door struinen.
kallipooh schreef:Solleke_Noah: Da's pas unieke kerstversiering, heel tof!
Seven: Wat een goed idee en het resultaat wordt ongetwijfeld prachtig!![]()
Ik heb wel een Facebook-pagina maar ben eigenlijk niet zo actief. Op Instagram ben ik actiever maar het kost me toch wel veel moeite.
Ik heb gisteren wat Bokt-paarden geschetst voor opdrachten, ik ga zo met gouache aan de slag
[ [url=m/oJxuJ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
kallipooh schreef:Die grijze appeltjes maken het me niet makkelijkmaar ‘t is wel leuk!
[ [url=m/eTH7cq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Ja ik ben het er mee eens ik vond hem zo al mooi, dynamische en dat blauw maakt het helemaal af.
Ik kon het niet laten en nr twee staat er ook op met de eerste laag.
Normaal schilder ik op hout en heel soms op doek naar dit spul is echt geweldig wat werkt dit fijn zeg. Het is glad maar toch neemt het de verf goed op maar het zuigt het niet op. Dit paneel is super dun maar heb ook een dikkere om te kijken wat ik fijner vind. Deze zijn ook van mus net als de ovale
[ [url=m/EDDn2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MOloTd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QDTm5O.jpg]Afbeelding[/url] ]