Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie18x schreef:Jaa die heb ik ! Soms kun je gewoon niet lezen of het een 4 of een 5 is.
Lisette0 schreef:Mijn nieuwe potloden zijn er! Wat snel.![]()
Eigenlijk gisteren al, maar toen was er niemand thuis.
Na het eten eens uitproberen.
Lisette0 schreef:Mijn nieuwe potloden zijn er! Wat snel.![]()
Eigenlijk gisteren al, maar toen was er niemand thuis.
Na het eten eens uitproberen.
The_Cat schreef:Omg, ik durf amper te posten na deze prachtplaten hierboven, maar deze avond deed me er weer aan herinneren waarom ik er altijd maar net door was voor tekenendafuq
![]()
ik wil nog iets doen aan de witte achtergrond, maar geen inspiratie :p tijd maar voor een andere kleurplaat
[ Afbeelding ]
Jindai schreef:The_Cat schreef:Omg, ik durf amper te posten na deze prachtplaten hierboven, maar deze avond deed me er weer aan herinneren waarom ik er altijd maar net door was voor tekenendafuq
![]()
ik wil nog iets doen aan de witte achtergrond, maar geen inspiratie :p tijd maar voor een andere kleurplaat
[ Afbeelding ]
Ik vind het juist stoer van je, dat je het toch plaatst!Ik zie in je plaat terug dat je het iig wél probeert, dan ben je al goed bezig. Het is jammer dat het wat 'streperig' is ingekleurd, maar dat is makkelijk op te lossen door te proberen om een gelijke druk op je potlood te houden.
Je hebt iig veel plezier in het kleuren, dat is het belangrijkste. En gewoon lekker door blijven gaan hoor, het kan alleen maar beter worden.
![]()