Jullie maken echt mooie dingen!

Wat betreft dure tekenmaterialen.. ik vind het vooral ook leuk om het kleurgebruik en de kleurencombinaties te zien die hier voorbij komen

Maar waarom ik eigenlijk reageer:
Nathalie18x schreef:Ik kom ook weer eens wat posten! Ik heb afgelopen weekend faber castell stiften gekocht! Echt heel blij mee. Wat een verschil met bruynzeel!ik was aan het kijken om wat nieuwe, duurdere boeken te kopen om me deze vakantie te vermaken. Is het harry potter kleurboek het geld waard? Ook zou ik graag een kleurboek met wat dieren platen willen. Welke kan ik dan het beste aanschaffen?
Ik heb dat Harry Potter kleurboek en het heeft kleurplaten met redelijk veel grotere vlakken. Het lijken grotendeels outlines van 'foto's' van de filmpersonages te zijn. De kaft en de kleine gekleurde voorbeelden van de platen achterin zijn een hele leuke/mooie toevoeging. (Er zijn er trouwens meerdere versies van dat boek, van echt algemeen HP tot Fabeldieren, etc.)
Dit is een vrij duidelijk flip through filmpje, daar zijn de platen ook goed op te zien: https://www.youtube.com/watch?v=wvImgsiEBB8
Qua kwaliteit.. ik heb er tot nu toe alleen de Derwent Inktense in gebruikt (heb er nog niet veel in gekleurd) en daar had het papier eigenlijk echt nog wel een stukje dikker voor mogen zijn, maar als je heel voorzichtig bent met de hoeveelheid water vallen ze nog wel te gebruiken. Het water heeft alleen de neiging vrij snel door de pagina heen te willen trekken en de pagina's zijn iets dunner dan bijvoorbeeld die van het kleurboek voor volwassenen.
Ik kan vanavond anders ook wel even kijken of het gaat als ik er mijn Stabilo 88 op gebruik, als jij stiften wil gebruiken

Het Escape to Wonderland kleurboek heeft trouwens ook mooie platen en redelijk wat dieren erin

Ik heb zelf net Imagimorphia en The Magical City besteld, dus ik hoop die morgen binnen te hebben

(En dan nu maar wel weer verder met het tegen mezelf herhalen van: 'ik heb genoeg kleurboeken'

*kruipt weer half onder haar steen*