Jullie maken echt mooie dingen!

Wat betreft dure tekenmaterialen.. ik vind het vooral ook leuk om het kleurgebruik en de kleurencombinaties te zien die hier voorbij komen
(Welk merk/materiaal daar dan voor gebruikt is is dan wel leuk om te weten, maar meer van 'oh, als je het zo doet kan het er zo uit komen te zien, dat is ook tof!' )Maar waarom ik eigenlijk reageer:
Nathalie18x schreef:Ik kom ook weer eens wat posten! Ik heb afgelopen weekend faber castell stiften gekocht! Echt heel blij mee. Wat een verschil met bruynzeel!ik was aan het kijken om wat nieuwe, duurdere boeken te kopen om me deze vakantie te vermaken. Is het harry potter kleurboek het geld waard? Ook zou ik graag een kleurboek met wat dieren platen willen. Welke kan ik dan het beste aanschaffen?
Ik heb dat Harry Potter kleurboek en het heeft kleurplaten met redelijk veel grotere vlakken. Het lijken grotendeels outlines van 'foto's' van de filmpersonages te zijn. De kaft en de kleine gekleurde voorbeelden van de platen achterin zijn een hele leuke/mooie toevoeging. (Er zijn er trouwens meerdere versies van dat boek, van echt algemeen HP tot Fabeldieren, etc.)
Dit is een vrij duidelijk flip through filmpje, daar zijn de platen ook goed op te zien: https://www.youtube.com/watch?v=wvImgsiEBB8
Qua kwaliteit.. ik heb er tot nu toe alleen de Derwent Inktense in gebruikt (heb er nog niet veel in gekleurd) en daar had het papier eigenlijk echt nog wel een stukje dikker voor mogen zijn, maar als je heel voorzichtig bent met de hoeveelheid water vallen ze nog wel te gebruiken. Het water heeft alleen de neiging vrij snel door de pagina heen te willen trekken en de pagina's zijn iets dunner dan bijvoorbeeld die van het kleurboek voor volwassenen.
Ik kan vanavond anders ook wel even kijken of het gaat als ik er mijn Stabilo 88 op gebruik, als jij stiften wil gebruiken
Kleurpotloden moeten ongetwijfeld wel helemaal prima gaan. (De Inktense vereisen ook sowieso wel wat dikker papier vanwege het water.) Het Escape to Wonderland kleurboek heeft trouwens ook mooie platen en redelijk wat dieren erin
Van de boeken die ik heb (HP, Kleurboek voor volwassenen 1, mandala kleurboek voor volwassenen 1 en de kleuren op nummer - die met die tijger voorop) is dat momenteel toch echt de favoriet. Het is wel een wat kleiner formaat boek. (15x15cm of 20x20 oid?), maar de tekeningen en de teksten vind ik geweldig. Nu vind ik Alice in Wonderland sowieso leuk, dus dat helpt
(Flip through video: https://www.youtube.com/watch?v=mMAzFOHHgYc )Ik heb zelf net Imagimorphia en The Magical City besteld, dus ik hoop die morgen binnen te hebben
Wil graag wat meer kleurplaten hebben die ik met de Inktense kan kleuren en die wat meer 'verhaal' bevatten dan bijvoorbeeld alleen de pagina's met patronen/cupcakes/vlinders/etc in het kleurboek voor volwassenen. Aan de hand van de foto's hier en youtube-filmpjes lijken deze me erg leuk daarvoor. (En dan nu maar wel weer verder met het tegen mezelf herhalen van: 'ik heb genoeg kleurboeken'
)*kruipt weer half onder haar steen*

. Ik ben vandaag dus op pad geweest en heb het betoverde woud, de verborgen oceaan en kleuren op nummer met de tijger voorop. Ohja en weer 3 boeken van de action
)
Op deze ben ik toch stiekem wel trots

Wat een monnikenwerk, respect
Vind je mandala's super! Lekker vrolijk die eerste. Tweede word ook al erg mooi.
Sorry.
Ben benieuwd naar je platen! Leuk dat je ook met de Inktense kleurt, al vallen ze idd wel iets tegen op het papier in boeken.