edit: het is idd jouw mening judithvr, en die respecteer ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsenart95 schreef:dankjewel plovesb! ik heb deze tekening overigens wel verkocht voor 15 euro, gewoon omdat ik pas ben begonnen met tekenen in opdracht en nog niet zo goed weet wat ik voor mijn tekeningen zou kunnen vragen. Het is voor mij alleen maar een heel groot compliment dat jullie de tekening meer waard vinden
Horsenart95 schreef:Ik vind dat jij ook veel meer kunt vragen_San87_ schreef:15 euro. Daarvoor pak ik m'n potlood niet eens op
. Laat staan m'n kwasten.
als ik zo goed was als jij, zou ik het ook niet doen voor 15 euro natuurlijk, maar ik moet toch ergens beginnen
_San87_ schreef:Horsenart95 schreef:Ik vind dat jij ook veel meer kunt vragenals ik zo goed was als jij, zou ik het ook niet doen voor 15 euro natuurlijk, maar ik moet toch ergens beginnen. Het driedubbele, minstens. Dat je ergens mee moet beginnen, akkoord. Maar 15 euro is echt te weinig, hoor.
Horsenart95 schreef:MaricoGraphy: ik vind hem mooi, maar het hoofd lijkt een beetje uit verhouding. Ik vind de oren te lang en het oog te klein. Ik denk zo'n 40 euro![]()
Judithvr: mooi! Vooral de ogen en de neus vind ik heel mooi. De oren lijken iets minder afgewerkt dan de rest. Ik zou hier 30 euro voor geven. Ik denk dat je wel iets omhoog kan qua prijs
judithvr schreef:Horsenart95 schreef:MaricoGraphy: ik vind hem mooi, maar het hoofd lijkt een beetje uit verhouding. Ik vind de oren te lang en het oog te klein. Ik denk zo'n 40 euro![]()
Judithvr: mooi! Vooral de ogen en de neus vind ik heel mooi. De oren lijken iets minder afgewerkt dan de rest. Ik zou hier 30 euro voor geven. Ik denk dat je wel iets omhoog kan qua prijs
Och ja die oren. Had zoiets al verwacht xd. De oren vind ik ook t moeilijkst. Juist omdat ze vrij dun zijn en de huid vh oor licht erdoorheen te zien is.