Zou het leuk vinden als mijn zwarte trakehnermerrie (v. Gribaldi) word nagetekend! Wanneer mijn paardje word nagetekend wilt diegene mij dan een pb sturen met resultaat?
Welke bokker heeft er zin en tijd voor een mooi plaatje te maken van de shet van mijn zoontje? Pony is ondertussen al rond de 38 jaar en zou het leuk vinden om een tekening van hem te hebben voor op mijn zoontje zijn kamer moest ze sterven hij toch een mooi aandenken aan haar heeft..
is er misschien iemand die deze foto over zou kunnen en willen tekenen voor mij? zou het erg leuk vinden als iemand het zou willen doen, wil je hem dan sturen in pb?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-08-13 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Afbeelding in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
Is er een leuke tekenaar die mijn lieve Nosha wil tekenen? PB voor meer foto's
Kaplaars
Geplaatst: 19-08-13 15:40
Dit is een foto van een van mijn eerste buitenritten. Helaas telefoon kwaliteit, dus niet geschikt om af te drukken.
Iemand inspiratie? (en ga, wat mij betreft, helemaal je eigen gang met de herfstkleuren en de dromerige sfeer, het gaat om de herinnering en niet om een accurate kopie )
borderjay
Geplaatst: 19-08-13 20:14
Misschien een leuke uitdaging voor iemand? Mijn cremello Magico: