Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Waterverf en ben een beetje wezen experimenteren met de kleuren. Wilde graag een wat groen blauw donker watereffect zegmaar. Ben er zelf blij mee.
Fennadev schreef:Ik hoef geen bruynzeel weer. Zijn echt afschuwelijk met hoe snel de punt afbreekt. Tis dat ik ze gekregen heb, maar twee zijn al veel korter dan mijn fsc potloden die ik al bijna een jaar gebruik. Ook ik ben op zoek naar iets zoals de faber castell maar dan goedkoper. Ik vind vooral het ronde aan faber castell ook fijn. Het ligt veel beter in de hand.
Namaak faber castell zeker?
http://www.vikingdirect.nl/catalog/cata ... -_-3907566 want als het echt 48 zijn voor die prijs, dan zijn ze wel heel goedkoop. Het zijn dan ook niet de polychromos
Nathalie18x schreef:Ik kom ook weer eens wat posten! Ik heb afgelopen weekend faber castell stiften gekocht! Echt heel blij mee. Wat een verschil met bruynzeel!ik was aan het kijken om wat nieuwe, duurdere boeken te kopen om me deze vakantie te vermaken. Is het harry potter kleurboek het geld waard? Ook zou ik graag een kleurboek met wat dieren platen willen. Welke kan ik dan het beste aanschaffen?
Jindai schreef:[...]
Ik vind dit zo zonde, in mijn ogen is ten eerste iedereen welkom hier en ten tweede maakt het eigenlijk niet uit wat voor potloden je gebruikt. Je kan met vrijwel ieder potlood (jaja, énkele uitzonderingen daargelaten) mooie resultaten krijgen namelijk.
Het ligt vooral aan je techniek en je doorzettingsvermogen.
[...]
Jindai schreef:Jeetje, Lisette!Waar ben je idd aan begonnen?
Wel knap hoor! Je hebt al een deel gedaan zie ik, maar ga je ál die lijntjes zelf nog eens over met zwarte fineliner?