Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Bij Herrschners kan je betalen met PayPal, daar heb je geen cc voor nodig dacht ik, kan je koppelen aan je bank/girorekening.
Let wel op dat je bij bestellingen uit de VS met een waarde vanaf 22 euro (i.e. puur de waarde van de goederen, verzendkosten niet meegerekend) de kans loopt een extra rekening gepresenteerd te krijgen voor inklaring e.d.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... oorbeelden
Ik heb net gisteren een painting van Herrschners rechtstreeks over laten komen, dat kwam net onder de 22 euro (maar wel met behoorlijk wat extra voor de verzendkosten natuurlijk).
edit, net even gecheckt, ik heb inderdaad met paypal betaald, en je hebt daar geen CC voor nodig.
En ik heb een coupon voor 10 % korting op de hele bestelling. Is niet veel, maar toch mooi meegenomen, mocht iemand die willen gebruiken.
Dominique_96 schreef:Ik meld me hier ook als dat magHeb gister ook Indian Summer besteld en deze vandaag binnen gekregen. Ben heel enthousiast!
Wel even meteen een vraag. In de handleiding staat dat je eventueel een klein beetje water bij de verf moet doen (Schippers) (indien de hoogte in het potje niet genoeg is of als een druppel verf niet meteen terug oplost in het potje verf). Maar ik lees hier dat jullie dat eigenlijk niet doen dus bij Schippers?
Dat is wel handig LadyMadonna, meteen voorraadje binnen
Ammo schreef:Ik ben bezig met indian summeren hebt nog niks hoeven mengen.. de donkere bruinere kleuren zijn ietwat dikker maar lukt prima.. Ik ben bang dat ik nr 13 te weinig heb, ben met de laatste luik bezig.. maar even zien..die dekt ook niet.. de cijfers blijven er doorheen komen.
ladymadonnamisschien omdat je zo moest wachten ?
Dominique_96 schreef:Ammo schreef:Ik ben bezig met indian summeren hebt nog niks hoeven mengen.. de donkere bruinere kleuren zijn ietwat dikker maar lukt prima.. Ik ben bang dat ik nr 13 te weinig heb, ben met de laatste luik bezig.. maar even zien..die dekt ook niet.. de cijfers blijven er doorheen komen.
ladymadonnamisschien omdat je zo moest wachten ?
Ik ben nu aan luik 1 met de beer begonnen en 13 gaat snel inderdaad.![]()
Ben benieuwd of jij er genoeg aan hebt.
Qua dekking heb ik bij 13 nergens last van.