[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 18:13

Bij Herrschners kan je betalen met PayPal, daar heb je geen cc voor nodig dacht ik, kan je koppelen aan je bank/girorekening.

Let wel op dat je bij bestellingen uit de VS met een waarde vanaf 22 euro (i.e. puur de waarde van de goederen, verzendkosten niet meegerekend) de kans loopt een extra rekening gepresenteerd te krijgen voor inklaring e.d.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... oorbeelden

Ik heb net gisteren een painting van Herrschners rechtstreeks over laten komen, dat kwam net onder de 22 euro (maar wel met behoorlijk wat extra voor de verzendkosten natuurlijk).

edit, net even gecheckt, ik heb inderdaad met paypal betaald, en je hebt daar geen CC voor nodig.

En ik heb een coupon voor 10 % korting op de hele bestelling. Is niet veel, maar toch mooi meegenomen, mocht iemand die willen gebruiken.

Ammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 20:53

Dallista schreef:
Bij Herrschners kan je betalen met PayPal, daar heb je geen cc voor nodig dacht ik, kan je koppelen aan je bank/girorekening.

Let wel op dat je bij bestellingen uit de VS met een waarde vanaf 22 euro (i.e. puur de waarde van de goederen, verzendkosten niet meegerekend) de kans loopt een extra rekening gepresenteerd te krijgen voor inklaring e.d.
http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... oorbeelden

Ik heb net gisteren een painting van Herrschners rechtstreeks over laten komen, dat kwam net onder de 22 euro (maar wel met behoorlijk wat extra voor de verzendkosten natuurlijk).

edit, net even gecheckt, ik heb inderdaad met paypal betaald, en je hebt daar geen CC voor nodig.

En ik heb een coupon voor 10 % korting op de hele bestelling. Is niet veel, maar toch mooi meegenomen, mocht iemand die willen gebruiken.

thnx ga t nu proberen weer bij herschners..ik zou wel de korting (zei ik heel brutaal :oo )

Dallista

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:17

Ik heb je gePMed.

Ammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:50

Dallista schreef:
Ik heb je gePMed.

thnx dallista ik heb t besteld *\o/* *\o/*

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 22:35

Ah, wat leuk!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:44

Whut?!
Drie weken terug 1 potje verf gevraagd bij schipper. Nouja, waarom ie niet kwam is duidelijk, stond een verkeerde postcode op. Maar nu krijg ik net álle kleuren binnen!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:47

Dat is netjes zeg!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:50

Ik meld me hier ook als dat mag :) Heb gister ook Indian Summer besteld en deze vandaag binnen gekregen. Ben heel enthousiast!
Wel even meteen een vraag. In de handleiding staat dat je eventueel een klein beetje water bij de verf moet doen (Schippers) (indien de hoogte in het potje niet genoeg is of als een druppel verf niet meteen terug oplost in het potje verf). Maar ik lees hier dat jullie dat eigenlijk niet doen dus bij Schippers?

Dat is wel handig LadyMadonna, meteen voorraadje binnen :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:53

Dominique, met water heb ik 1 kleur verziekt, waardoor ik dus een nieuwe nodig had ;)
Als de dekseltjes vol zitten haal ik E met een tandenstoker leeg terug in het potje en de laatste restjes doe ik gewoon met het penseel en dan gelijk schilderen

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 17:58

Wat vreemd dat ze dat dan in de handleiding zetten zeg. :=
Heb nu 1 kleur zo gedaan, maargoed. Loopt wel los en anders bestel ik een nieuwe. Heb het met de lichtste kleur gedaan. Waren echter geen grote hoeveelheden water.

Ammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:01

Dominique_96 schreef:
Ik meld me hier ook als dat mag :) Heb gister ook Indian Summer besteld en deze vandaag binnen gekregen. Ben heel enthousiast!
Wel even meteen een vraag. In de handleiding staat dat je eventueel een klein beetje water bij de verf moet doen (Schippers) (indien de hoogte in het potje niet genoeg is of als een druppel verf niet meteen terug oplost in het potje verf). Maar ik lees hier dat jullie dat eigenlijk niet doen dus bij Schippers?

Dat is wel handig LadyMadonna, meteen voorraadje binnen :=

Ik ben bezig met indian summer :) en hebt nog niks hoeven mengen.. de donkere bruinere kleuren zijn ietwat dikker maar lukt prima.. Ik ben bang dat ik nr 13 te weinig heb, ben met de laatste luik bezig.. maar even zien..die dekt ook niet.. de cijfers blijven er doorheen komen.

ladymadonna *\o/* misschien omdat je zo moest wachten ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 19:02

Ik heb ook zin om te schilderen, maar geen zin om aan tafel te zitten. Maar ik ben niet sterk genoeg om het kleine tafeltje te pakken achter de bank vandaan _O- en mn man is nog niet thuis

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:17

Ammo schreef:
Ik ben bezig met indian summer :) en hebt nog niks hoeven mengen.. de donkere bruinere kleuren zijn ietwat dikker maar lukt prima.. Ik ben bang dat ik nr 13 te weinig heb, ben met de laatste luik bezig.. maar even zien..die dekt ook niet.. de cijfers blijven er doorheen komen.

Ik ben nu aan luik 1 met de beer begonnen en 13 gaat snel inderdaad. :=
Ben benieuwd of jij er genoeg aan hebt.

Qua dekking heb ik bij 13 nergens last van.

Ammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 23:19

Dominique_96 schreef:
Ammo schreef:

Ik ben nu aan luik 1 met de beer begonnen en 13 gaat snel inderdaad. :=
Ben benieuwd of jij er genoeg aan hebt.

Qua dekking heb ik bij 13 nergens last van.

Ben benieuwd hoe hij bij jou wordt :) *\o/*

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 02:32

Ik vind de kleuren bij Schipper tot nu toe juist net iets te waterig ipv te droog.
Bij de orchideeën was als het roze echt een verschrikking. Zeker het donkerdere roze had ik per verfstreep die ik zette heel veel verschillende tinten roze.
Nu met de Yorkshire puppy gaat het wel beter, maar moet ik ook net nog een keertje extra overal overheen om de kleur echt egaal te krijgen. Scheelt denk ik ook dat het alleen maar bruin en grijstinten zijn.
Ik zal binnenkort een updatje plaatsen!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:05

Hmm.. ik heb eigenlijk nooit problemen met te dunne of te dikke verf bij Schipper (en heb nu toch al 3 verschillende schilderijen gehad). Roeren jullie wel goed? En water toevoegen moet je druppelsgewijs doen, en na toevoegen goed roeren. Overigens is teveel water niet zo erg, laat het even staan want het verdampt vrij snel en dan weer roeren tot je de juiste dikte hebt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:22

Ik heb ook een schilderij op nummer al jaren in een laatje liggen. Ga eens kijken of dat iets is naar aanleiding van dit topic.
Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:08

Fennadev, wat een leuke met die dolfijnen!
Ik ben heel benieuwd hoe die wordt!

Ik heb zelf ook zo'n Bruynzeel liggen, die heeft deze instructies voor de kleuren. Dat ben ik nog nooit elders tegengekomen. Wel mengen, maar niet waarbij ze zo specifiek op de ratio's ingaan. Heeft de dolfijnen painting dat ook?

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 14:47

Yup ik denk dat ze met de druppels de ratios aangegeven.
Afbeelding

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 16:38

Fennadev schreef:
Yup ik denk dat ze met de druppels de ratios aangegeven.
[ [url=m/DEj0GZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Klopt, maar dit is dus extreem, dit zie je nooit bij andere firma's. 2, soms 3 kleuren mengen, maar ze zetten er de ratio's nooit bij, dus dat is wel heel leuk om te zien. :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 20:47

Ja alleen jammer dat de kleuren in de doos niet gelijk zijn aan die op de voorkant. Op mijn voorkant staat een heel donker blauw nou die is meer richting donker groen dan donker blauw. Afbeelding
Is bij kunstlicht dus volgens mijn mobiel blauw, maar de werkelijke kleur is een donker oceaan groen. Eigenlijk mooier dan op de doos.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 23:54

oOOOo prachtig!

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:45

Vanmiddag eindelijk weer eens tijd gehad om wat te schilderen.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind deze erg leuk om te doen met de kleine priegelvakjes. Ik heb eerst de achtergrond geschilderd en ga nu eerst de pootjes, daarna de oortjes, daarna het koppie en als laatste het snoetje met de snorharen. Ben erg benieuwd hoe die wordt!

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 07:13

Eagle update:

Afbeelding

Ammo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 12:33

mooi mooi mooi ! leuk om het zo te volgen