Verder helemaal eens met je post, het is vooral ook denigrerend naar andermans werk toe, imo. Over smaak valt echter niet te twisten, en maar goed ook dat er zoveel smaken zijn, anders was Picasso nooit groot geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eva1969 schreef:Project Rembrandt is trouwens weer leuk! Enorm verschillende opdrachten en niet allemaal even goede schilders, ik zie een paar van jullie daar prima tussen passen. Misschien nog wel beter!
Ibbel schreef:Ik vind realistisch schilderen/tekenen reuze knap en ook mooi. Maar waar bij mij een beetje de schoen wringt is dat zo'n foto dan letterlijk in alle details nageschilderd wordt.
Een foto-realistische tekening die het beste van meerdere foto's in een nieuwe compositie samenbrengt, ja, dat begrijp ik.
Maar een letterlijke kopie, nee, ik snap niet dat je als opdrachtgever dat zou willen. Ik snap wel heel goed dat je als opdrachtgever iets wilt dat niet bestaat, nl die perfecte foto die nooit gemaakt werd.
Babootje schreef:Ik ben er ook wel benieuwd naar of jullie ook schilderen naar een (levend) model (dus geen foto)
eva1969 schreef:Acrylverf gaat goed hoor, mijn zoons zijn muziekproducer/dj in de techno scene en vroegen mij laatst om een artwork voor hun achtergrond van de wekelijkse muziekmix op soundcloud.
Ik ben ff lekker helemaal los gegaan en dat was me toch leuk haha.
En wordt het niks kan je er zo weer overheen!
Babootje schreef:Leuke voornemens. Ik vind dat zeker ook leuk om een keer te doen.
Iemand al naar de Bob Ross tentoonstelling geweest?![]()
![]()