Maartje_M schreef:Na een paar keer wordt dat beter
Oke top. Dan ga ik dat gewoon eerst even doen een paar keer voordat ik er wat in doe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Golden_Angel schreef:Nou ik heb bij de action dit weekend de eerste 10 medicijn doosjes gehaald en gevuld en de volgende 8 zijn onderweg (ieder 28 vakjes)
Ik wil voor elke kleur die ik heb /binnen krijg wat ik over heb in een bakje doen zo heb ik overzichtelijk van elke kleur een reserve zonder dat ik tussen 477 kleine reserve zakjes hoef te zoeken (want er bestaan totaal 477 diamond painting kleuren steentjes)
Als ik dan eens tekort kom of een kleur is vergeten heb ik altijd minstens een bakje op voorraad om toch te beginnen en kan ik tussendoor nieuwe bestellen
Marjoow schreef:Golden_Angel schreef:Nou ik heb bij de action dit weekend de eerste 10 medicijn doosjes gehaald en gevuld en de volgende 8 zijn onderweg (ieder 28 vakjes)
Ik wil voor elke kleur die ik heb /binnen krijg wat ik over heb in een bakje doen zo heb ik overzichtelijk van elke kleur een reserve zonder dat ik tussen 477 kleine reserve zakjes hoef te zoeken (want er bestaan totaal 477 diamond painting kleuren steentjes)
Als ik dan eens tekort kom of een kleur is vergeten heb ik altijd minstens een bakje op voorraad om toch te beginnen en kan ik tussendoor nieuwe bestellen
Houd er alleen rekening mee dat de kleurnummers per verkoper flink kunnen wisselen
Golden_Angel schreef:Nou ik heb bij de action dit weekend de eerste 10 medicijn doosjes gehaald en gevuld en de volgende 8 zijn onderweg (ieder 28 vakjes)
HaKuNaMaTa schreef:Golden_Angel schreef:Nou ik heb bij de action dit weekend de eerste 10 medicijn doosjes gehaald en gevuld en de volgende 8 zijn onderweg (ieder 28 vakjes)
Hou je er ook rekening mee dat het 456 kleuren zijn?
HaKuNaMaTa schreef:Golden_Angel schreef:
Hou je er ook rekening mee dat het 456 kleuren zijn?
Nooo![]()
in de dcm lijst die ik kreeg (en die we gebruiken vanuit de fb groep) staan er 477
Nja dan heb ik een bakje reserve![]()
Golden_Angel schreef:100 jaar later
Maar hij is af![]()
Nu even snel mijn 2 miskopen erdoor jassen.. (ik dacht full en vierkant... Maar blijken partial en rond alleen aangezien het een aanbieding was mochten ze niet terug.... Niet van alie btw gewoon Nederlandse winkel)
[ [url=m/Sy44xw.jpg]Afbeelding[/url] ]