even een vraagje, welk boek vinden jullie leuker, Imagimorphia of Animorphia? ik ben aan het twijfelen..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het boek dat ik nu met dieren heb, vind ik toch niet zo.. heb 1 plaat af en aan 2 begonnen.. maar valt me toch beetje tegen
. Vind de platen niet zo mooi
(iets meer als verzendkosten
) Jindai schreef:Heb je dat nou gewoon tegen mij, Lisette?!![]()
![]()
Schandalig!
ItsMe2 schreef:Welke kleurpotloden of stiften gebruiken jullie voor imagimorphia? Ik zit te denken om dit boek aan te schaffen, maar wil dan ook goede potloden/stiften bij hebbenHet boek dat ik nu met dieren heb, vind ik toch niet zo.. heb 1 plaat af en aan 2 begonnen.. maar valt me toch beetje tegen
. Vind de platen niet zo mooi
Dus als iemand interessant heeft.. mag van mij voor een klein bedrag weg(iets meer als verzendkosten
)
, Als het goed is heb ik het boek dinsdag thuis.Nerwen schreef:Ik krijg zo'n zin in kleuren als ik al die mooie platen hier zie, maar kan de tijd niet vindenOf dan hèb ik tijd, maar slecht licht ofzo
![]()
Ik heb eigenlijk alleen s'avonds tijd om te tekenen en dan is een goede lamp wel zo fijn. Lisette0 schreef:Jindai schreef:Heb je dat nou gewoon tegen mij, Lisette?!![]()
![]()
Schandalig!
Neee![]()
Heb je al eens gegoogled op de boeken? Dan kan je het verschil in platen wel goed zien.
Jindai schreef:Wat leuk, Lienie_F! Welk boek heb je?
) ItsMe2 schreef:Hier is nu imagimorpia besteld!, Als het goed is heb ik het boek dinsdag thuis.
Ik heb kleurpotloden van Cretacolor, classis colored pencils, zijn deze geschikt voor dit boek?
Maar hoe zachter het potlood, hoe hoger de kleur afgifte en dus mooiere kleuren, zonder hard te hoeven drukken. Want dat harde drukken zie je ook, dan krijg je snel krassen en gaat je papier glimmen.