*foto is gemaakt in mijn bed met telefoon, sorry )
Regendans
Geplaatst: 10-09-13 15:40
Andere patroontje was ook af en daarna op gestreken, toen ik naar boven liep met mijn shirt en bakje met steentjes ziel het bakje uit mijn handen, 3 dingetjes waren open en helemaal leeg en ik had ze va morgen aangevult... Baal wel want ik had crystal Ab er nieuw in gedaan en zit nu in de stofzuiger...
Ik doe het omdat ik ga mee ten met een hk topic en omdat ik hun nog nooit heb gezien (en hun mij niet) is het wel makkelijk als ze mij kunnen herkennen.
Ik weet niet of de tip al voorbij is gekomen, maar ik werk sinds kort bij de Action en daar zijn de hotfix applicators/steentjes/studs nu in de aanbieding 1 applicator voor 5.95! Heb 'm gehaald, van de week even uittesten.
hey hey wat een weer ineens he brrrrr nou morgen ga ik opbouwen in rijswijk dan vrij/za/zp daar creabeurs dus kan pas zondag avond weer even bijlezen tot dan!
heb de hotfix applicator gehaald bij de action werkt prima! de steentjes die er bij zaten werken ook fijn maar een los doosje wat je erbij kan kopen werkt voor geen meter!! de sterretjes en de blokjes wel redelijk maar de gewone echt niet. voor de volgende keer geen steentjes bij de action voor mij
Ik heb die applicator ook gekocht, maar bij ons hadden ze verder geen losse steentjes. Maar ik lees nu al goed dat ik die uberhaupt niet kon meenemen haha.
Ohh ik heb alle steentjes van de action in geslagen. Ik vind ze zo fijn en zijn echt goeie kwaliteit! ! Sorry dat ik binnekom vallen ga nu weer terug in de meelees modus.
Lijmresten zitten er vaak wel op ja Je ziet ze wel, ik heb pas een shirt gedaan, en daar na eraf ge haalt omdat het niet lukte. Ik zal als ik thuis ben wel een foto maken