Is inderdaad een goede les. Maar ook een fijne inkomer. Dan kan je dadelijk hierna goed ingewerkt met andere pbn's verder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:Dalista werk je gewoon volgens de nummertjes of per kleurtinten?
pradadaan schreef:Ik wil ooit die orchideeën gaan maken, maar dan moet ik wel een plekje hebben waar ik hem op kan hangen. Die vind ik te mooi om 'gewoon' even te maken.
XxLiEsJuHhxX schreef:Rakjetakje Die ziet er al gaaf uit.!Ben echt heeeel erg benieuwd naar de yorkshire pup. Die lijkt me echt gaaf maar ben nog een beetje bang dat hij toch niet word zoals op de voorkant omdat hij er daar zoo extreem gedetaileerd uit ziet.
Rakjetakje schreef:Wauw Dallista, die van jou wordt erg mooi zeg! Van welk merk is dat?
Ik ben erg benieuwd hoe het schilderij eruit ziet als linksvoor die bloemen ingekleurd zijn. Volgens mij komt ie dan echt tot leven.
Dallista schreef:Rakjetakje schreef:Wauw Dallista, die van jou wordt erg mooi zeg! Van welk merk is dat?
Ik ben erg benieuwd hoe het schilderij eruit ziet als linksvoor die bloemen ingekleurd zijn. Volgens mij komt ie dan echt tot leven.
Bedankt voor de leuke reacties!
Rakjetakje, deze is van Dimensions Paintworks. Dan weet je dat je priegelwerkjes kan verwachten, maar gelukkig krijg je er ook wel hele mooie dingen voor terug.
Ammo schreef:En waar bestel je dimensions paintworks ? Ik kom bij simplicity of amazon.com uit ?
Deze leken me ook leuk namelijk
Dallista schreef:Ammo schreef:En waar bestel je dimensions paintworks ? Ik kom bij simplicity of amazon.com uit ?
Deze leken me ook leuk namelijk
Simplicity klopt ja, en een bedrijf genaamd Wilton heeft er ook nog iets mee te maken (toen ik ze recent mailde voor een correct mixed colors sheet kreeg ik antwoord terug van Wilton, en dat was ook de copyright naam op de sheet). Dus hoe dat nu precies in elkaar steekt... Dit is vrij recent gebeurd, want eerst hadden ze een eigen website.
Maar hoe dan ook: Paintworks is net als Plaid Amerikaans. Meestal komt het dus neer op importeren. Ik heb de meeste paintings zelf in de VS gekocht, een aantal via vrienden laten versturen, en een paar rechtstreeks. Amazon.com verkoopt er veel van, en Herrschners.com
Die Japanse tuin die je postte heb ik zelf ook gemaakt en heeft een permanente plek aan de muur.