ook hier een fanatieke hotfix gebruiker! alleen nou zou ik heel graag een draver voor de sulky als patroon willen maar ik kan niks vinden iemand hier een idee?
Ik heb mijn pakketje binnen, hij ligt nog bij mijn vriend op het kantoor, dus die ga ik zo even ophalen
Mjetterd
Geplaatst: 09-09-13 13:08
Ik heb een vraagje, als je een tekst wil maken is het waarschijnlijk handig de tekst uit te printen. Welk lettergrote is geschikt voor achterop een shirt?
Moet ik even nadenken, hoe moet ik hem dan tegen het raam houden. Met de opdruk tegen het raam aan toch? En dan op de achterkant van het papier overtrekken?
Achteraf had ik liever niet de kleuren mix gebruikt maar bijvoorbeeld alleen rode steentjes (maar die waren weer een slag kleiner). Vind de kleurenmix niet echt mooi, maar mijn naam vind ik wel heel goed gelukt .
Wat betreft het verkeerd leggen van de steentjes, ik was misleid door de video in de openingspost. Mijn achterkanten zijn zwart, en die van die mevrouw lijken wit/zilver. Ik begon met de zilveren, en dacht dus dat ik die boven op moest leggen.
het is wel fleurig maar dan had je misschien hele tekst moeten doen gemixt ik vind juist de mix met name voor hartjes en simpele figuren erg leuk werk vaak met de rhinestonemallen met mix kleuren werkt lekker snel en je hebt veel kleuren zonder 1 voor 1 te hoeven pakken