Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannah41 schreef:Ik ben het inderdaad wel een beetje met de rest eens over je schilderij HD, ik zou er zelf niet voor willen betalen, maar als de mevrouw van de expositie dat anders zag, top toch?
hannah41 schreef:Thasja schreef:Ik zet hier even een stipje om te volgen, als jullie het niet erg vindenik vind het erg leuk om mee te lezen en jullie tekeningen te zien!
Zie je Hannah, je kan best wat voor je tekeningne vragen ohorhahaha
Haha Thas![]()
Maar nee, dat ben ik voorlopig nog niet van plan.
Pabie schreef:HD Ik denk dat niemand het onaardig bedoelt, het is gewoon moeilijk te taxeren vooral, omdat het meeste dat hier getaxeerd wordt super-realistische paarden tekeningen zijn. En de mensen die hier komen vooral ook geïnteresseerd zijn om dat te kopen. Jij hebt een iets specialer en misschien aparter kunstwerk gemaakt, dat op de foto waarschijnlijk niet tot zijn recht komt. De een vindt het niks en de ander vindt het geweldig en degene die het geweldig vindt, wordt je klant. Met zo'n paarden tekening kan je niet echt de mist in gaan zeg maar en zal door iedereen hier gewaardeerd worden, maar omdat 3 mensen hier jouw kunstwerk niet zouden willen kopen betekent niet dat er niemand is die het wil kopen of dat iemand jou wil beledigen het is gewoon mening en smaak.
HorseyDude schreef:hannah41 schreef:Ik ben het inderdaad wel een beetje met de rest eens over je schilderij HD, ik zou er zelf niet voor willen betalen, maar als de mevrouw van de expositie dat anders zag, top toch?
Joh luister, ik ben er echt weken mee bezig geweest, er zitten volgens mij wel zeven lagen verf eroverheen omdat het volgens de leiding dit weer niet goed was en dat weer niet goed was... Ik had het een paar weken geleden terug gelegd, maar toen eindelijk kreeg ik wat hulp en begon het EINDELIJK vorm te krijgen! (Soort van modelleren en bijwerken, stuff like that!)
Paar dagen geleden was het dan toch eindelijk goed bevonden, en kon ik opgelucht ademhalen. En nou weet ik dus: wil je een goed schilderij hebben, dan kán er weleens werk in gaan zitten en dus niet afraffelen... en zodoende is mijn werk dus beloond door het bij een expositie te voegen! En daar ben ik ze dan ook heel dankbaar voor...(En nee, dit is geen gezanikstukkie van me!
)
ElfiL92 schreef:[b]Pagina 102
Century: Mooi gedaan, weer eens wat anders, cavia's. Vind alleen de achtergrondkleur niet zo mooi bij de kleur van de cavia's (en dan met name de bovenste kleur). Het is namelijk bijna hetzelfde als de bruine kleur van de cavia's. Dat vind ik jammer €35
Century schreef:ElfiL92 schreef:[b]Pagina 102
Century: Mooi gedaan, weer eens wat anders, cavia's. Vind alleen de achtergrondkleur niet zo mooi bij de kleur van de cavia's (en dan met name de bovenste kleur). Het is namelijk bijna hetzelfde als de bruine kleur van de cavia's. Dat vind ik jammer €35
Ik ben het op zich helemaal met je eens. De opdrachtgeefster wilde het graag zoJe hebt het trouwens precies op de prijs geschat die ik ervoor gekregen heb
Bedankt voor de taxaties