[Info] Diamond painting, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 13:35

ItsMe2 schreef:
Ik heb inmiddels een laptophouder besteld :D.
Ben benieuwd of het nekpijn scheelt :P

Voor die paar euro het proberen waard toch? :+

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 13:38

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 14:00

Maartje_M schreef:

Gebruik ik er ook voor inderdaad. Ideaal.
Ook al een aantal verschillende andere doosjes/bakjes/zakjes geprobeerd maar dit zijn de fijnste! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 14:10

Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 14:11

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 14:49

€ 2,34 24%OFF | Urijk Grids Diamond Borduurwerk Opbergdoos Diamant Schilderij Accessoire Dozen Case Gereedschap makeup Organizer mobiele container 2018
https://s.click.aliexpress.com/e/dZ4Pnq0

Ik gebruik deze. Ik heb net mijn2e painting van 40x50 af
Afbeelding

Dit wad mijn eerste

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 14:52

Annet_Dottie schreef:
Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
[ [url=m/EpE7BS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Das vreemd.. Leg je de steentjes wel goed tegen elkaar? Ik zou ze wat aandrukken zodat het meer inschuift zeg maar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:03

Relaxed schreef:
Annet_Dottie schreef:

Das vreemd.. Leg je de steentjes wel goed tegen elkaar? Ik zou ze wat aandrukken zodat het meer inschuift zeg maar..

Dichter tegen elkaar aan lukt niet, dan gaan ze los en over elkaar heen liggen zeg maar, kennisje zei dat soms de vakjes net te klein zijn gemaakt door de verkoper dat dat het kan zijn, heb nu 4 rijen liggen en ze komen allemaal ongeveer het zelfde uit.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-01-19 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [Info] Diamond painting, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:04

Dan zijn idd de vakjes te klein en zou ik teruggaan naar de verkoper.. Volgens mij was hier nog iemand die dat had..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:07

Relaxed schreef:
Dan zijn idd de vakjes te klein en zou ik teruggaan naar de verkoper.. Volgens mij was hier nog iemand die dat had..

Hij komt van AliExpress dus voor dat geregeld is.. neem aan dat ik hem zo gewoon kan afmaken alleen dat alles een mini stukje opschuift zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:08

Tja, zelf weten he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:09

Op een gegeven moment ben je een volledig hokje verschoven, klopt er niks meer van je plaat :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:11

Mijn ervaring is ook dat niet alle steentjes even groot zijn. Zo weet ik dat de lading die ik nu heb liggen (t is namelijk mijn eerste painting) kleurcode 939 (zwart) veel steentjes wat groter zijn, en andere zijn net iets kleiner. Ik ben soms lekker bezig en dan heb ik het niet door dat er ineens een hele gleuf tussen 2 steentjes zit.. probeer er nu op te letten dat wanneer ik zo'n klein steentje heb, ik er een groter steentje naast leg. Dan klopt het weer. T scheelt niet veel, maar het valt wel op.

Ik zorg er overigens persoonlijk voor dat het past.. hoe je het went of keert, het past. :+ druk ze er gewoon tussen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:14

Nou sorry dat ik het zeg maar ik vind de toon waarop gereageerd word een beetje apart.. Ik stel toch gewoon een vraag? Sorry hoor ik heb het ding al maanden in huis maar heb er nooit tijd voor gehad ben blij dat ik nu eindelijk kan beginnen dus is het heel gek dat ik dan geen zin heb nog eens een maand te wachten tot het via AliExpress geregeld is?
Daarnaast zegt een kennis van me dat ze dit ook wel eens gehad heeft en dat het uiteindelijk goed komt.
Tuurlijk is het m'n eigen keuze maar de toon waarop tja zelf weten dan hè vind ik vrij bot..
Zal het wel even op een andere manier uitzoeken had een leukere gezellige sfeer verwacht in dit topic :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 15:21

Zo, verkeerde been? Ik geef toch gewoon antwoord op je vraag :') en als je op zo'n klein stukje al niet uitkomt wordt het gewoon heel lastig..

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:49

wat je eventueel kan doen is zorgen dat ze beneden iets eerder beginnen?
Zodat je op het geel geen zwart heb zitten, en dan even kijken hoe je tot bovenaan daarna verder uit komt?

En anders ben ik inderdaad wel bang dat je perspectief wat gek wordt, of dat je inderdaad alles iets omhoog moet schuiven kwa kleuren/hokjes, maar weet niet of je het dan ook gewoon red kwa plak spul op je plaat?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:53

Dit is ook irritant 3 kleurbaden voor 1 nummer := Afbeelding

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:55

LadyMadonna schreef:
Bij een custom altijd maat advies aan de verkoper vragen. Ik zie zo vaak custom die gewoon niet tot zn recht komen omdat ze gewoon te klein zijn....

Mijne komt van huacan (Ali)

Die van mij is ondanks het Maat advies van huacan gewoon niet mooi geworden heb daar helaas hele slechte ervaringen :(.

Heb ze nu besteld bij yi boutiques en hoop van harte dat die beter zijn

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 11:12

Huacan, is een opvolger van de zovele.. in het begin erg veel kwaliteit leveren. En hele eerlijke layouts.. eb ineens slaat het om naar te kleine doeken te grote steentjes. Slechte maat advies. Slechte layouts. Ofja, de niet eerlijke layouts.
Sonde, want die shopsworden groot, en dan ineens is alle kwaliteit weg.

Zelfde gebeurde toen met lisastore

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 13:58

HaKuNaMaTa schreef:
Huacan, is een opvolger van de zovele.. in het begin erg veel kwaliteit leveren. En hele eerlijke layouts.. eb ineens slaat het om naar te kleine doeken te grote steentjes. Slechte maat advies. Slechte layouts. Ofja, de niet eerlijke layouts.

Ik had inderdaad een hele mooie layout..
Had de layout bij diverse opgevraagd en die van huacan steeg er met kop en schouders bovenuit.

Maar toen ik het doek kreeg :( kon wel janken had me daar zo op verheugd maar mijn hond was ondanks de grote van 50x60 1 groot zwart vlak

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 21:44

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:15

Annet_Dottie schreef:

Heb ik laatst ook gehad, de plaat is gewoon te klein gedrukt {:)-:(
heb disput geopend, wel die foto bijvoegen.
Ik heb mijn geld netjes terug gekregen

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:24

Golden_Angel schreef:
HaKuNaMaTa schreef:

Ik had inderdaad een hele mooie layout..
Had de layout bij diverse opgevraagd en die van huacan steeg er met kop en schouders bovenuit.

Maar toen ik het doek kreeg :( kon wel janken had me daar zo op verheugd maar mijn hond was ondanks de grote van 50x60 1 groot zwart vlak

Dat soort klachten zie ik heeel veel voorbij komen..

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 00:27

sabine1979 schreef:
Annet_Dottie schreef:

Heb ik laatst ook gehad, de plaat is gewoon te klein gedrukt {:)-:(
heb disput geopend, wel die foto bijvoegen.
Ik heb mijn geld netjes terug gekregen

Of je hebt een andere maat steentjes.. zijn 2 maten 2,3 mm en 2,5mm en sommige gebruiken het doen in combinatie met doek en steentjes.

Ik kan morgen voor de fun is meten uit welke maat mn stenen voorraad bestaat.. ik heb in iedergeval de meest gangbare.. een van de 2 maten word bijna nooit gebruikt.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 01:22

Wist niet dat er ook verschil in maat stenen zat.
Had er 4 besteld, 3 waren er gelukkig wel goed