ItsMe2 schreef:Ik heb inmiddels een laptophouder besteld.
Ben benieuwd of het nekpijn scheelt
Voor die paar euro het proberen waard toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
[ [url=m/EpE7BS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
Das vreemd.. Leg je de steentjes wel goed tegen elkaar? Ik zou ze wat aandrukken zodat het meer inschuift zeg maar..
LadyMadonna schreef:Bij een custom altijd maat advies aan de verkoper vragen. Ik zie zo vaak custom die gewoon niet tot zn recht komen omdat ze gewoon te klein zijn....
Mijne komt van huacan (Ali)
HaKuNaMaTa schreef:Huacan, is een opvolger van de zovele.. in het begin erg veel kwaliteit leveren. En hele eerlijke layouts.. eb ineens slaat het om naar te kleine doeken te grote steentjes. Slechte maat advies. Slechte layouts. Ofja, de niet eerlijke layouts.
Sonde, want die shopsworden groot, en dan ineens is alle kwaliteit weg.
Zelfde gebeurde toen met lisastore
Annet_Dottie schreef:Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
Golden_Angel schreef:HaKuNaMaTa schreef:Huacan, is een opvolger van de zovele.. in het begin erg veel kwaliteit leveren. En hele eerlijke layouts.. eb ineens slaat het om naar te kleine doeken te grote steentjes. Slechte maat advies. Slechte layouts. Ofja, de niet eerlijke layouts.
Sonde, want die shopsworden groot, en dan ineens is alle kwaliteit weg.
Zelfde gebeurde toen met lisastore
Ik had inderdaad een hele mooie layout..
Had de layout bij diverse opgevraagd en die van huacan steeg er met kop en schouders bovenuit.
Maar toen ik het doek kreegkon wel janken had me daar zo op verheugd maar mijn hond was ondanks de grote van 50x60 1 groot zwart vlak
sabine1979 schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb een "probleempje", ben net begonnen flinke opgave als perfectionist maar kom dus niet helemaal uit zoals je op de foto ziet zit m'n zwarte steentje half over de gele nieuwe heen. Wat moet k nu doen? Die hele rij opnieuw of maakt dit niet uit?
Heb ik laatst ook gehad, de plaat is gewoon te klein gedrukt![]()
heb disput geopend, wel die foto bijvoegen.
Ik heb mijn geld netjes terug gekregen