[Info] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maatje987

Re: [CENTRAAL] kleurboek voor volwassenen doe jij ook mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 18:23

ik heb net een kleuren op nummer boek besteld met een doos bruynzeel porloden 36 morgen komt het als goed is binnen , dan kan ik weer ff lekker kleuren zit nu met een aantal blessures waardoor ik sommige andere dingen even niet kan doen.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:15

Lisette0 schreef:
Vleermuisjes <3
Ik zie de kleuren prima, misschien dat het groen iets meer geel lijkt.

Dat geel in het midden, is wel echt geel! :D

Wat leuk maatje987, alvast veel plezier met je nieuwe spulletjes! Ben benieuwd naar je platen. :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 19:24

Dankjewel nu hopen dat het morgen op tijd binnen is ;D kan niet wachten

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 08:00

altijd zo jammer als dingen met de brievenbus post komen , dan weet je nooit wanner het er is , wil zoo graag beginnen haha

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:08

Maatje987 heb je bij Bol besteld? Hier komt een bestelling bij hun meestal pas na 16.00 :=

Ik ben gisteravond bezig geweest met de achtergrond van de koeien uit Animorphia en nou had ik een leuk idee met (losse) glitters, moet alleen nog even kijken hoe ik ze kan laten plakken. Heb het al geprobeerd (niet in het boek zelf natuurlijk) met haarlak en fixeerspray, maar dat werkt dus niet. :+ Van het weekend maar eens kijken voor lijmspray, of heeft iemand hier een ander idee? :)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:09

Lijmspray klinkt als een goed idee!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 13:58

hij was er al om half twee is brievenbus post :D ect heel leuk boek ook.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 17:04

Fijn maatje987! Welk boek heb je gehaald?
Veel plezier met je nieuwe boek en potloden. :)

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 18:45

Leuk Maatje987, veel plezier met je nieuwe spullen! :)

Jindai, ik vind je plaat met de vleermuizen echt heel goed gelukt, heel creatief! :)
Ben ook benieuwd naar het effect met die glitters, wat een origineel idee!

Nerwen, vind je platen uit Magical City al heel erg mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat! :)

Mijn examens zijn ondertussen achter de rug, ik kan weer gaan kleuren! :D

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:00

Een kleuren op nummer boek , niet van die hele makkelijke anders zou ik het ook niet doen maar deze is erg leuk

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 19:56

Wat fijn dat je spulletjes er lekker op tijd waren, maatje987! :)

Dankjewel OnMyWay!! :)
Moet nog even kijken of het wel gaat lukken met die glitters, want de lijmspray moet ook over Oost Indische inkt. Hoop dat het goed uitpakt! Lekker, je examens achter de rug! Is het goed gegaan? :)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:09

maatje987 schreef:
Een kleuren op nummer boek , niet van die hele makkelijke anders zou ik het ook niet doen maar deze is erg leuk

Welke heb je gekocht? :)

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 22:28

SdaphneS schreef:
maatje987 schreef:

Dat bedoelde ik ook met mijn vraag eigenlijk, hihi. :D (paar berichtjes hier boven)
Inmiddels zijn er zo veel verschillende.

Glitters? Lijmspray? :P
Het klinkt aardig gewaagd, Jindai. Ik ben best nieuwsgierig nu, haha.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 23:33

Lisette0 schreef:
Glitters? Lijmspray? :P
Het klinkt aardig gewaagd, Jindai. Ik ben best nieuwsgierig nu, haha.

_O- Ik ben geloof ik de eerste met dit idee, misschien ook wel met een reden. :') Ik probeer het natuurlijk wel eerst uit op een gewoon tekenpapiertje, mocht het toch niks zijn. Maar ja, als ik haarlak of fixeerspray over de glitters spuit kan ik ze er nog zo vanaf blazen, dus toen dacht ik; lijmspray! :)*
Ik houd er wel van om even gek te doen en in de plaat van de neushoorn (bíjna af) zit ook iets wat anders is als anders. :)

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 05:35

SdaphneS schreef:
maatje987 schreef:

Ohw wauw sorry drukke dag gister , als je op bol.com kleuren op nummer in tikt dan zie je er een met een tijger voorop die is het

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:32

Nou, ik heb voorlopig genoeg potloden, een set van faber castell gekregen van mijn vriend en man wat tekenen die goed, en een bruynzeel set van mijn beste vriendin+ een kleurboek. Boeken genoeg en potloden genoeg, maar helaas nog geen tijd om alles goed uit te proberen.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:25

:oo Mazzelaar!
Doe mij ook zo'n vriend _O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:53

Het is de kleinste set met 12 potloden, maar ze tekenen geweldig. Ik wil mijn vriend ook voor geen goud kwijt hoor, zo'n lieve jongen :)

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:02

Jindai schreef:
Dankjewel OnMyWay!! :)
Moet nog even kijken of het wel gaat lukken met die glitters, want de lijmspray moet ook over Oost Indische inkt. Hoop dat het goed uitpakt! Lekker, je examens achter de rug! Is het goed gegaan? :)

Best gewaagd inderdaad, maar ik vind het wel een heel origineel idee :) Ben heel erg benieuwd of het lukt!
Examens zijn best wel goed gegaan ja, maar het blijft afwachten natuurlijk. Ik ben helaas ziek geweest vanaf de dag voor mijn eerste examen (flinke verkoudheid in combinatie met oorontsteking). Nu mn examens achter de rug zijn gaat het eindelijk weer beter, hoe typisch :')

Wat leuk Fennadev, zo'n cadeautje van je vriend! Die Faber Castells kleuren inderdaad echt geweldig he! :)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 23:45

Fennadev, wat een leuke cadeaus heb je gekregen! :j Met de set van 12 kom je ook al een heel eind hoor, ik gok dat je alleen voor paars een potlood van een ander merk nodig kan hebben. :) Heb zelf de gehele set van FC, maar de kleuren paars daarvan vind ik persoonlijk een beetje te donker. Alvast veel plezier met je nieuwe spullen! :)

OnMyWay, zo gaat dat meestal met ziek zijn. :+ Maar wel fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Als je zelf een goed gevoel hebt over je examens, ben je vast geslaagd! :j Zie net dat je in België woont, wanneer krijgen jullie de uitslag? Hier in NL was dat geloof ik gisteren, maar ik ben 30 dus ben er al een tijdje uit gelukkig. :P

Vanavond vroeg heb ik lijmspray kunnen halen bij de Action en had ik het snel even uitgeprobeerd. Op het testpapiertje viel het iig niet tegen! Inkt liep niet uit en de glitters bleven plakken. :)) Hoop dat het morgen even droog is buiten, dan kan ik met het boek aan de slag, wil het niet binnen doen want dat spul stinkt nogal. :D Nu nog even gauw verder met de neushoorn, die schiet ook al lekker op.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:22

Ik ben echt benieuwd naar je creaties hoor. :))

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:57

Wat is het stil hier! :oo
Zijn er nog mensen met tekeningen bezig?

Ik heb zojuist andere potloden besteld. Met de potloden die ik nu heb moet ik echt hard drukken om een beetje een intens kleurtje te krijgen. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer potloden gebruikt, maar had geen pols meer over. :+
Ben er heel benieuwd naar, maar ze komen uit China dus moet waarschijnlijk nog lang geduld hebben. _O-

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:14

ik ben zo druk met van alles en nog wat dat ik helemaal geen tijd meer heb :\

hopelijk zijn je potloden snel binnen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 14:28

Ik ben net terug van vakantie en heb daar wat in mijn reis kleurboek gewerkt. Zal ff degene die ik het leukst vind posten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb er nog wel meer gedaan, maar vind die andere platen niet zo leuk.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 23:04

Jeetje, het was zeker stil hier! :D

Lisette, dat hard op je potloden moeten drukken om een beetje kleur te krijgen, is echt ontzettend frustrerend! _-:( Hopelijk kleuren je nieuwe potloden een stuk beter! Wie of wat heb je besteld? :D

Wauw, Sandraverl! Wat een vrolijke en mooie platen heb je gemaakt! :j Die met die vogeltjes is echt heel erg leuk geworden!
Heb je een goede vakantie gehad? :)

Ik ben klaar met de neushoorn uit Animorphia, denk ik. :+ Ik twijfel of ik 'm nog een beetje aanpas of hem toch maar zo laat. En eigenlijk wil ik ook nog wat met de achtergrond doen, maar ik weet dus nog niet wat. :P

Het idee om de glitters te laten plakken met lijmspray, gaat hem helaas niet worden. De glitters plakken wel goed, maar het test papiertje zelf blijft ook plakkerig, dus dan zou ik m'n boek niet meer dicht kunnen slaan. :+
Vanavond was een vriend van me er en aangezien hij voor alles wel een oplossing heeft, heb ik het eens aan hem gevraagd. Hij kwam met het idee om een blanke lak te gebruiken, ook in spray vorm. Dus dat ga ik morgen even halen en uitproberen, hoop dat dat wat is. :D

Ik ben ook weer met een nieuwe tekening bezig, het kasteel uit Imagimorphia. Zal morgen even wat foto's plaatsen. :)