Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Van het weekend maar eens kijken voor lijmspray, of heeft iemand hier een ander idee?
ect heel leuk boek ook. 

SdaphneS schreef:maatje987 schreef:Een kleuren op nummer boek , niet van die hele makkelijke anders zou ik het ook niet doen maar deze is erg leuk
Welke heb je gekocht?
(paar berichtjes hier boven)
Lisette0 schreef:Glitters? Lijmspray?
Het klinkt aardig gewaagd, Jindai. Ik ben best nieuwsgierig nu, haha.
Ik ben geloof ik de eerste met dit idee, misschien ook wel met een reden.
Ik probeer het natuurlijk wel eerst uit op een gewoon tekenpapiertje, mocht het toch niks zijn. Maar ja, als ik haarlak of fixeerspray over de glitters spuit kan ik ze er nog zo vanaf blazen, dus toen dacht ik; lijmspray!
Jindai schreef:Dankjewel OnMyWay!!![]()
Moet nog even kijken of het wel gaat lukken met die glitters, want de lijmspray moet ook over Oost Indische inkt. Hoop dat het goed uitpakt! Lekker, je examens achter de rug! Is het goed gegaan?
Ben heel erg benieuwd of het lukt!
Met de set van 12 kom je ook al een heel eind hoor, ik gok dat je alleen voor paars een potlood van een ander merk nodig kan hebben.
Heb zelf de gehele set van FC, maar de kleuren paars daarvan vind ik persoonlijk een beetje te donker. Alvast veel plezier met je nieuwe spullen!
Maar wel fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Als je zelf een goed gevoel hebt over je examens, ben je vast geslaagd!
Zie net dat je in België woont, wanneer krijgen jullie de uitslag? Hier in NL was dat geloof ik gisteren, maar ik ben 30 dus ben er al een tijdje uit gelukkig.
Hoop dat het morgen even droog is buiten, dan kan ik met het boek aan de slag, wil het niet binnen doen want dat spul stinkt nogal.
Nu nog even gauw verder met de neushoorn, die schiet ook al lekker op.

Hopelijk kleuren je nieuwe potloden een stuk beter! Wie of wat heb je besteld?
Die met die vogeltjes is echt heel erg leuk geworden!
Ik twijfel of ik 'm nog een beetje aanpas of hem toch maar zo laat. En eigenlijk wil ik ook nog wat met de achtergrond doen, maar ik weet dus nog niet wat.