Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridklomp schreef:Als ik tot 4 pagina's terug kijk zie ik toch zo'n 5 a 6 mensen die wel iets geplaatst hebben maar niet getaxeerd. Wat is de regel daarvoor dan?
Citaat:Yvanna: Labrador: De tong ziet er vreemd uit, hij is te licht en qua model klopt het niet helemaal. € 20,-Herder: Ook te weinig detail, de ogen zijn heel hard en te weinig diepte in de tekening. Techniek van materiaalgebruik is er nog niet helemaal.
_San87_ schreef:Je bent hier voor het laatst vier jaar geleden geweest, kom op zeg, dan mag er echt nog wel wat getaxeerd worden voordat je verwacht dat een ander tijd en moeite in jouw werk gaat steken.
Het is hier over het algemeen regel dat er éérst getaxeerd wordt voor er werk wordt geplaatst. Dat is wel zo vriendelijk naar de andere actieve users toe, vind je niet?
yvanna schreef:Citaat:Yvanna: Labrador: De tong ziet er vreemd uit, hij is te licht en qua model klopt het niet helemaal. € 20,-Herder: Ook te weinig detail, de ogen zijn heel hard en te weinig diepte in de tekening. Techniek van materiaalgebruik is er nog niet helemaal.
Oke, wat klopt er niet aan t model? Tong lukte niet helemaal maar de kleur klopt wel..
Hou er rekening mee dat ol nog maar n week dieren teken en met pastel. Daarvoor was ik lang gestopt en toen tekend ik alleen met normale potloden...
En hoe bedoel je techniek van materiaalgebruik?
_San87_ schreef:Het staat ook gewoon in de OP. Maar goed. Gewoon eerst zelf wat werken taxeren, minimaal drie, maar meer wordt toch het meest gewaardeerd en dan je eigen werk showen.
En al was het vorig jaar, dat doet er niet toe. Zoals ik zeg, het is wel zo vriendelijk om zelf ook te taxeren, juist naar de personen toe waarvan je graag wilt dat ze jouw werk óók taxeren. Geen van de huidige posters weet dat je in een ver verleden eens hebt gepost, dat is niet erg, maar als je weer mee wilt doen (wat toe te juichen is, uiteraard!) doe het dan wel zoals dat hier afgesproken is.
Pabie schreef:HorseyDude de tekening komt nog wat plat over, dit is erg jammer, de neus vind ik al wel erg goed gedaan. Met wat oefening wordt het vast snel veel beter, nu schat ik hem op 0-5 euro
HorseyDude schreef:Pabie schreef:HorseyDude de tekening komt nog wat plat over, dit is erg jammer, de neus vind ik al wel erg goed gedaan. Met wat oefening wordt het vast snel veel beter, nu schat ik hem op 0-5 euro
Het is een schilderij en hij hangt nu bij een hele grote expositie ergens in Vlaardingen!70 bij 100 CM is die.
HorseyDude schreef:Pabie schreef:HorseyDude de tekening komt nog wat plat over, dit is erg jammer, de neus vind ik al wel erg goed gedaan. Met wat oefening wordt het vast snel veel beter, nu schat ik hem op 0-5 euro
Het is een schilderij en hij hangt nu bij een hele grote expositie ergens in Vlaardingen!70 bij 100 CM is die.
plovesb schreef:welke expositie?