Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Art_Ificious schreef:Update over mijn hondje...
Hij heeft een knobbeltje op z'n linker hartklep én Mitral valve disease stadium B2-C
Zijn linker hartklep sluit dus niet goed meer en linkerbovenkamer van het hart was ook al wat vergroot...
Levensduur? Onbekend, kan ook erg snel gaan als een hartklep afscheurt door de druk. (Hartklep hangt vast aan hele dunne draadjes, deze staan nu al extra onder druk omdat de aangedane klep niet meer horizontaal sluit maar al meer naar de bovenkamer gaat, hierdoor stroomt er ook bloed terug in de bovenkamer waardoor deze vergroot is. Door de toenemende druk kunnen de draadjes dus gaan knappen en dan is het fataal.
Deze link geeft meer informatie. (Engels)
http://rmvccolorado.com/mitral-regurgitation/
Rico moet hartpillen blijven nemen, vochtafdrijvende pillen voorlopig ook. Op de RX was er namelijk vocht in zijn longen te zien.
Volgende maand terug controle en checken van de nieren want deze werken nu ook veel harder door de vochtafdrijvers.
Art_Ificious schreef:Thnx
Wauw dan, hoe doe je die voetjes zo gedetailleerd? Welk formaat is dit?
Seven, achtergrond ziet er zo rustiger uit. Benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
eva1969 schreef:Oeps post ik wel mijn vooruitgang maar vergeet ik te vertellen dat ik een lijst voor de boxer heb uitgezocht vanmiddag.
Bruin strak hout met een dubbel donkerbruin passe partout.
Ik voel jouw struggles San want ik heb me een partij staan dubben daar met al die kleuren