Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lalidan schreef:Overigens lijkt een keer een brei cafe mij ook wel leuk, maar dan liever wat noordelijker. Nijmegen is voor mij niet echt naast de deur.....
Desty schreef:Dat is voor mij helaas wel echt helemaal aan de andere kant van het land. Voor die treinkosten kan ik bijna een trui breien![]()
Maar jullie kunnen natuurlijk wel afspreken zonder mij. Alleen maar leuk als mijn oproep daarvoor heeft gezorgd
Lalidan schreef:Ik denk ook dat het slim is gewoon te splitsen. Iemand kwam met Nijmegen, als dat voor de meeste zuiderlingen te doen is, kunnen jullie lijkt mij gewoon daar een keer jullie eigen brei-cafe organiseren? Of een andere locatie verder zuidelijk?
), want in Heerenveen kan ook bij mij thuis als jullie dat zien zitten. Ik verwacht wel tot medio maart in ieder geval in de verhuischaos te zitten en daarna nog voor onbepaalde tijd in het-is-nog-lang-niet-zoals-het-uiteindelijk-moet-worden-chaos.Jet schreef:Lalidan, misschien kan je hier iets mee: https://www.ravelry.com/patterns/librar ... ith-horses .
. Er is nog een andere, waarbij bij elk paardje de beenzetting ook nog in een andere fase van tölt zit. Die lijkt tot nu toe de voorkeur te hebben, maar het leek mij handig ook nog even verder te kijken. Koper schreef:Lalidan schreef:Ik denk ook dat het slim is gewoon te splitsen. Iemand kwam met Nijmegen, als dat voor de meeste zuiderlingen te doen is, kunnen jullie lijkt mij gewoon daar een keer jullie eigen brei-cafe organiseren? Of een andere locatie verder zuidelijk?
Dat lijkt mij ook een goed idee, om per regio te doen. Voor een éénmalige gebeurtenis vind ik landelijk natuurlijk prima maar als het klikt en we vaker afspreken wordt dat wat lastiger.
Is Heerenveen te doen voor tennan en JPitty? En willen jullie dan ergens openbaar afspreken (want je weet maar nooit met die wildvreemden op het internet), want in Heerenveen kan ook bij mij thuis als jullie dat zien zitten. Ik verwacht wel tot medio maart in ieder geval in de verhuischaos te zitten en daarna nog voor onbepaalde tijd in het-is-nog-lang-niet-zoals-het-uiteindelijk-moet-worden-chaos.
Vwb IJslandse paardjes heb ik ergens een muts met töltende paardjes waarvan ik als je er niet al te veel haast mee hebt wel het telpatroontje voor je wil uittekenen. IJslandse stijl truien kan ik je niet mee helpen, wel eventueel met een paardje wat je in een patroon kunt verwerken.