Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Granoek schreef:Heeft iemand al besteld bij stoffen.net ?
Ik heb er besteld op 5/1 en heb nog niks ontvangen... bij de verwachte leverdatum staat al de hele tijd 11-13/1 maar dat is dus al geweest en bij de bestelstatus staat nog steeds ‘in behandeling’.
Heb er van de week een mailtje naar gestuurd maar krijg daar geen reactie op
Granoek schreef:Heeft iemand al besteld bij stoffen.net ?
Ik heb er besteld op 5/1 en heb nog niks ontvangen... bij de verwachte leverdatum staat al de hele tijd 11-13/1 maar dat is dus al geweest en bij de bestelstatus staat nog steeds ‘in behandeling’.
corinep schreef:Ik ben weer begonnen met wat naaiprojectjes dus lees hier graag mee. Heb behoorlijk wat stof nog liggen vlak voor eerste lockdown nog op een stoffenspektakel geweest maar sindsdien niets genaaid. Nu weer vol ideeën en heb alweer wat andere mooie stofjes gezien. Had mijzelf beloofd dat ik weer wat mocht kopen als ik eerst wat uit mijn voorraad verwerkt had maar het is heel erg verleidelijk weer te bestellen...
Heb 3 dochtertjes en 1 zoontje om voor te kunnen naaien. Wil binnenkort ook wat voor mezelf gaan proberen.
kwita schreef:Granoek schreef:Heeft iemand al besteld bij stoffen.net ?
Ja heel erg vaak het duurt meestal 10 tot 15 dagen voor het binnen is. Ik ben er meestal ook tevreden over, ik heb nu ook een bestelling lopend eergisteren besteld.Maar de bestelling van gisteren (ik was wat vergeten) dat ging minder goed ik heb wel betaald maar de bestelling is geannuleerd. Ik uiteindelijk een mail gestuurd kreeg ik vanmorgen bericht de mail is ontvangen maar het kan even duren voor ik bericht terug krijg. Dus ik ben benieuwd!