Hoo sorry. Dat moest even.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tinkelbell schreef:Aaaaaaaaaaaaaaaah poets ze haar tanden nou NADAT ze sinasappelsap heeft gehad? KILLING ARME TANDEN.
Hoo sorry. Dat moest even.

C_arola schreef:Bij zure drankjes als sinaasappelsap, cola enz eerst een glas water drinken, daarna kun je zonder problemen tandenpoetsen. Of een half uur wachten en dan pas poetsen
C_arola schreef:Bij zure drankjes als sinaasappelsap, cola enz eerst een glas water drinken, daarna kun je zonder problemen tandenpoetsen. Of een half uur wachten en dan pas poetsen

wow, super goed geschreven! 
Tinkelbell schreef:C_arola schreef:Bij zure drankjes als sinaasappelsap, cola enz eerst een glas water drinken, daarna kun je zonder problemen tandenpoetsen. Of een half uur wachten en dan pas poetsen
Drinken-spoelen idd, even de PH omhoog gooien anders poets je zo je glazuur er af.
Maar ik vind je verhaal mooi, ben alweer benieuwd naar de volgende!
irisssssje schreef:Wauw, er gebeurd niet veel in het verhaal maar 't was het eerste stuk dat me écht raaktewow, super goed geschreven!
Jibbel schreef:Goed hor!Vond het weer leuk om te lezen!
Nog 1 foutje wat blijkbaar niemand heeft opgemerkt: Je schrijft in het begin: de Marieke Verbeek had het de directeur streng verboden...enz. Maar dat moet volgens mij weg!
Steph86 schreef:Ik heb zojuist alle hoofdstukken gelezen, en ik kan niet wachten op het nieuwe hoofdstuk!
Ga zo door!