Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. €15
. 

ben benieuwd wat jullie vinden
dit papier is te grof denk ik..
jha dat krasserige komt bij mij altijd.. ik doe altijd heel erg me best dat dat neit gebeurt maar op een of andere manier kan ik neit anders..
hier zat 4 uur in dus afraggen ofzo doe ik neit
dit was me derde keer een mens en de eerste twee belande net na de schets in de prullebak dus gezichtsvormen en uitdrukkingen vind ik nogal moeilijk. goed dat je het zegt! dan kan ik er nog meer op gaan letten

vind het moeilijk om prijs te schatten wanneer het om hogere bedragen gaat, maar zo rond de 50 eurie 
ik ga met taxeren nooit hoger dan 50 euro, maar dit gaat daar zeker ruim bovenuit 
ga niet boven de 50 euro, want dan heb ik geen idee meer, maar dit gaat er zeker wel heel ruim overheen 
deze gaat ook ruim over de 50 euro, maar hoger dan dat taxeer ik niet 
maar ben verder ook niet zo dol op auto’s, denk ook dat hij een beetje te simpel is
misschien zijn benen enz. nog wat beter afwerken die zijn nou in verhouding beetje ongelijk 10-15 euro
zou er geen geld voor vragen
maar jij kunt beter
denk een 25 euro 

verder mag je gerust ook wat donkerder op het hoofd zijn
wel heel erg mooi getekend
30 euro
verder is hij heel erg mooi
misschien dat je de kleuren iets levendiger had kunnen maken 
wel netjes gedaan
alleen jammer dat de hals alleen aan de rechterkant is getekend, hierdoor lijkt hij niet helemaal meer te kloppen. Verder let op de verhoudingen. De ogen zitten bijv. ten op zicht van elkaar scheef
15 euro

75 euro
helemaal into the cars
(hebben ook nog wel een oude pontiac firebird voor je
) ong. 7,50 euri
lijkt me moeilijk met houtskool zo gedetailleerd werken... 30 euri ong.
ong. 40 euro.
ong. 15 euro. Het portret in grafiet vind ik wel weer erg sterk
al had het langs de randen wat netter afgewerkt kunnen worden. ong. 30 euro.
ong. 5 euro.
ook aan de Derwents
leuke tekening maar geheel kan sprekender door het gebruik van meerdere kleuren (je kunt ze mengen die potloden door laag over laag te tekenen). Je bent echter al goed op weg
ong. 10 euro.

. Ze zijn namelijk een beetje dikjes en uit verhouding. Verder wel heel mooi gedaan met de schaduw! €25
Ik loop achter...

. €20
)