[verhaal] Nieuw Verhaal!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: [verhaal] Nieuw Verhaal!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 21:42

We moesten lopen, dankzij mijn stomme rolstoel.
Onderweg kletsten we wat, totdat Iris ineens over Hugo begon..
"Waarom heeft Huug 't eigenlijk uitgemaakt? Het ging toch zo goed?"
"Hannah," zeg ik zachtjes en staar naar de prachtig blauw hemel waar ineens grijze wolken voor in de plaats komen. "Zij heeft hem van me afgepakt"
Er rolt een traan over mijn wang en ik kijk Iris aan, ik zie dat ze het begrijpt en medelijden met me heeft.
"Wat erg voor je meis, als er iets is dat ik kan doen!" zei Iris, even behulpzaam als altijd.
"Ik weet het schat, dankje." zei ik tegen haar.
De vijf minuten die we nog moesten lopen naar de bioscoop werd er gezwegen, ik voelde dat Iris medelijden met me had, waarschijnlijk ook omdat ze iets soortgelijks had meegemaakt. Haar ex-vriendje Roy was vreemdgegaan, pas na een jaar kwam ze erachter..
Toen we in de zaal zaten, te wachten tot de film begon, vroeg ik of ze nog wel eens aan Roy dacht.
"Ja, soms. Op momenten als die van net, ik ben zo bang dat jou dit ook nog een keer overkomt" zei ze zachtjes.
"Als dat gebeurd, zal dat wel zo moeten zijn," zei ik wijs. "Maar sst, de film begint"
We lachten af en toe, dan keken we elkaar aan, ik wist zeker dat ze voor altijd mijn vriendin zou blijven, ze is zo geweldig!
Eigenlijk is ze ook best knap, dacht ik bij mezelf, ik lette niet meer op de film en kon mijn ogen niet van haar afhouden, af en toe keek Iris terug, maar richtte zich daarna weer op de film.
Ik voelde kriebels in mijn buik, was ik verliefd op mijn beste vriendin?Zomaar ineens?
Ik besloot de film maar verder te kijken en er niet meer aan te denken, wat aardig lukte...
"Héhé" zuchtte ik, toen de film afgelopen was. "Wat vond jij ervan?"
"Haha, wel grappig. Niet geweldig ofzo" zei Iris.
"Inderdaad, laten we hier weggaan, slaap je bij mij eigenlijk?" vroeg ik nieuwsgierig.
"Ja is goed hoor, moet ik nog wel even mijn moeder bellen zo"
"Ok!" zei ik, en reed de zaal uit.
"Hoe is het met jouw liefdesleven eigenlijk?" vroeg ik aan Iris terwijl we de bioscoop weer uitreden met nog een beker cola in onze handen.
"Haha, daar hebben we het lang niet over gehad, dankzij jouw Hugo," zei Iris plagend. "Eerlijk gezegd, ik heb wel een jongen op het oog!"
Iris begon enthousiast te springen en draaide een rondje.
"Haha, gek mens," zei ik terwijl ik toekeek hoe ze nog een paar gekke sprongen maakte. "Maar vertel, wie is het?"
"Oeh, ken je Bram? Uit de vierde?" vroeg Iris.
Bram was een hele leuke, vooral grappige jongen die een klas hoger zat dan Iris, maar toch niet echt mijn type.
"Ja tuurlijk ken ik die! Ik heb daar toch ook op school gezeten!" zei ik enthousiast.
"Nou, die dus. Ik heb 'm uitgevraagd..." zei Iris geheimzinnig.
"VERTEL!" schreeuwde ik.
"Haha, rustig. We gaan volgende week zaterdag naar de film!" zei Iris waarop ze weer hyper rondjes ging draaien, ook al was t eigenlijk een beetje mislukt dansen.
Ondertussen waren we thuis aangekomen, nadat ik d'r helemaal had uitgehoord over Bram.

Zoo, klaar. Weer een beetje anders geworden
Haha, dan wordt er nu al een nieuw stuk gepost, sorry

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:50

grrrr en ik zat me nog al zo te verheugen op die pbtjes
maar om even ontopic te blijven; echt super stuk weer! maarwanneer komt ze nou eindelijk eens uit die rolstoel, en gaat ze op krukken? die rolstoel is echt enorm vervelend en enorm zielig als ik het even zeggen mag zelfs als je hele been in het gips zit kan je namelijk gewoon op krukken blijven lopen hoor

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 22:16

Ik had een jongen in mijn klas, die was aangereden door een scooter, hij moest ook in een rolstoel
Maargoed, zoals ik al zei, ze gaat wel op krukken, later in het verhaal

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:29

Wauw super stuk weer
Mooie wending dat ze dan kriebels krijgt..

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 12:12

"Wou je nog wat eten ofzo?" vroeg ik toen ik de deur achter mijn kont had dichtgedaan.
"Heb je chips?" vroeg Iris hongerig, waarop ik in de kast dook.
"Haha, hier! Red je er maar mee" zei ik lachend en zocht de bank op, samen met Iris.
"Hmmm, heerlijk" kreunde Iris "Zeggeh, waarom heeft Huug 't nou uitgemaakt?"
Ik schrok even, maar voelde dat ik het nu toch echt moest vertellen.
"Nou, Hannah probeerde 'm te versieren, en daar kon hij niet meer tegen, hij wou voorkomen dat ie vreemdging denk ik.." zei ik waarop het even stil was.
"Kom eens hier meis" zei Iris en sloeg haar armen om me heen, het voelde veilig en vertrouwd, en die vlinders begonnen weer rond te fladderen.
Ik liet gauw los, ik wilde niet dat Iris iets merkte, gelukkig deed ze er heel normaal over.
"Maareh, je houdt me wel op de hoogte over Bram he?" vroeg ik terwijl ik de telefoon van Iris hoorde gaan.
"Ja tuurlijk" zei Iris met haar mond vol terwijl ze opnam.
"Ja, ok, ik kom er zo snel mogelijk aan!" zei Iris waarop ik natuurlijk vroeg wat er aan de hand was.
"O, niks bijzonders, maar ik moet wel naar huis, sorry!" zei ze en gaf me snel een kus op mijn wang.
"Later!" hoorde ik nog en daarna een harde klap van de deur die dichtsloeg.
"Doei..." zei ik tegen mezelf.
Nouja, dan maar even mijn mail weer checken, dacht ik bij mezelf en reed naar de computer die in de woonkamer stond.
"Sloom ding, schiet eens op!" scheldde ik tegen de pc, toen hij eindelijk opgestart was bekeek ik mijn mail, eentje van Hugo en eentje van Hannah....

Pfft, geen zin meer, vanavond meer!

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:15

TasjaIsLief schreef:
"Sloom ding, schiet eens op!"
scheldde
ik tegen de pc, toen hij eindelijk opgestart was bekeek ik mijn mail, eentje van Hugo en eentje van Hannah....

moest dat niet schold zijn? verder echt een super stuk!!
ben benieuwd wat er in die mailtjes staat van hun allebij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 13:25

Heb net alles gelezen en ben ook fan!
leuk verhaaltje man!
en geloof het of niet, in het echt zijn sommige stelletjes
ook zo overdreven klef

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 16:08

Ja inderdaad Robijntjah, ik vind t ook wel een béétje overdreven... maargoed
Schold was het volgens mij ook ja
Verder dank voor de complimentjes

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:22

en je hebt in het echt wel van die hele kleffe stelletjes hoor! die bang zijn om elkaar kwijt te raken vooral, en zich daarom van hun 'beste' kant willen laten zien!

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:27

spannend wat er in de mailtjes staat!!! ga zo door je houd het nog steeds leuk!

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:32

Aah je maakt het zo spannend.. Haha ik wil weten wat er nu gebeurd..
Maar nog een keer: Ik vind het echt een mooie wending dat ze dan 'verliefd' wordt op haar vriendin!

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:05

spanend:),ben benieuwd wat er in die mailtjes staat.

noraahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 19:55

heej, heel erg mooi verhaal, schrijf zeker verder. Ben ook al een fan, heb net alles even gelezen, maar vind het heel erg mooi!!
Je kan ook wel heel erg goed schrijven!!

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 23:58

Heel erg bedankt voor de complimentjes!
Als dank een nieuw stukje (wat zijn we toch weer lief vandaag )

Hey Anna,
Ik kan niet zeggen hoeveel het me spijt, dat ik het uitgemaakt heb.
Ik hoop dat je snapt dat ik niet anders kan, ik ben bang om vreemd te gaan, en je daarmee kwijt te raken... de enige reden hiervoor is dat ik je absoluut niet wil kwetsen!
Ik hoop dat je me begrijpt, en dat we eventueel later nog vrienden kunnen worden/blijven.
Knuffel, Hugo

Tranen stroomden over mijn wangen, Hugo wou het dus eigenlijk helemaal niet uitmaken, en het was allemaal Hannah haar schuld...
Het verdriet werd langzaam haat, gedachten raasden door mijn hoofd, waardoor ik hele erge hoofdpijn kreeg, moest ik naar Hugo toe gaan?
Ik besloot eerst het mailtje van Hannah nog te lezen;

Goh, ik hoorde dat het uit was tussen je lover en jou?
Wat een pech nou voor je, nu kan ik hem helemaal voor mij alleen hebben..
O, voor als je het nog niet wist, hij zit nu naast me, hij zoent me in mijn nek hihi, dat kietelt Huug!

Ik probeerde verder te lezen, maar er stond niks meer..
Was dit waar? was Hugo echt bij Hannah?
Opnieuw stroomden de tranen over mijn wangen, ik bedacht me hoeveel ik Karlijn op dit moment nodig had, waardoor ik nog verdrietiger werd, stond ik er nou echt helemaal alleen voor?
Ik reed met de tranen die niet op wouden houden met stromen naar mijn kamer en liet me languit op bed vallen, nog harder begon ik te huilen.
Zo lag ik een tijdje na te denken, Karlijn had ik nodig, nu, hier, op dit moment.
Langzaam viel ik in een lichte droomloze slaap..

"Annabel, word je wakker?" hoorde ik opeens, en toen ik een hand op mijn rug voelde schrok ik wakker.
"O, hey mama" zei ik rustig toen ik zag dat het mijn moeder was die me wekte voor het avondeten.
"Kom je zo naar de woonkamer?" vroeg ze vriendelijk. "het eten staat al klaar.."
"Ja, kom zo." zei ik en rekte me uit terwijl ik zag hoe mijn moeder mijn kamer weer verliet, ik hees mezelf mijn rolstoel maar weer in en reed met tegenzin naar de woonkamer.
"Anna, ik moet je iets vertellen." begon mijn moeder
"O? Wat is er dan mama?" vroeg ik nieuwsgierig, maar toch een beetje bang voor wat er komen zou.
"Je moet morgen naar het ziekenhuis voor controle, als het goed is mag je been dan uit het gips en mag je op krukken!" zei ze blij en knuffelde me even, om zich daarna weer op haar eten te richten.
"O, dat is geweldig!" zei ik blij terug, en hoopte dat ik inderdaad weer op krukken mocht.
Ik had ineens weer zin in het avondeten en propte mijn eten naar binnen, voor de eerste keer in mijn leven bleef ik na het eten nog even zitten om bij te kletsen met mijn moeder...

Klaar, denk ik Anders zo nog een stukje dat eraan wordt geplakt

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 10:00

jeeeeeeeeej!!!
eindelijk gaat ze op krukken!!
super stuk is het trouwens weer!

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:58

joepi!! op krukken kan ze veel meer doen en kan ze ook hugo of hannah achtervolgen en een plannetje bedenken!!!!
Ga please snel verder schrijven je doet het geweldig!

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:30

Kun je geen boek schrijven of heb je dat al gedaan? Dit is echt super, ik ben net begonnen, dus nog lang niet klaaar. Ik ga even een andere keer verder met lezen want ik krijg nu 4kante ogen...

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 18:57

Hihi, dankjulliewel
Ik ga vanavond weer schrijven denk ik

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 21:54

Ik ben trouwens, de begravenis van Karlijn helemaal vergeten, en het valt jullie niet eens op Foei!

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:06

maakt niet uit toch? of wel

Careano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:08

Komt er nog een verhaaltje vanavond of heb je geen tijd meer ?

LiefsteIwan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 23:03

Ja, ik ga nu schrijven....
Enneh... meestal moeten mensen begraven worden ja meisjj
Toch?

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 23:18

"Ik hoorde van Hannah over Hugo..." begon mijn moeder. "Is dat je vriendje?"
Ik was verbaasd, ik wist helemaal niet dat m'n moeder Hannah nog sprak.
"Uhh, ex." zei ik verlegen.
"O, heb ik iets gemist?" vroeg mijn moeder voor de eerste keer geinteresseerd.
"Ja nogal, hij was bang dat ie vreemd zou gaan, daarom heeft ie t uitgemaakt" zei ik kil, terwijl ik met een strak gezicht vanuit mijn eettafel stoel naar de bank staarde.
"Oeh, dat is niet niks... Waarom heb je dit nooit eerder verteld?" vroeg mijn moeder terwijl ze oogcontact probeerde te krijgen.
"Had ik geen zin in" zei ik nog steeds in dezelfde positie en probeerde de vraag om oogcontact te vermijden.
"O, jammer.." zei mijn moeder een beetje verdrietig en liep naar buiten om Knorrie te voeren.
"Wow, dat was eng.. Zo'n geinteresseerde moeder." zei ik tegen mezelf terwijl ik naar mijn kamer reed, ik besloot meteen te gaan slapen, morgen zou mijn hele leven veranderen!
Ik kleedde mezelf uit en schoof mezelf vanuit de rolstoel op mijn bed, waarop ik diep onder de dekens kroop.

"Annabel!!! Wakker worden!!" riep mijn moeder door mijn kamer heen.
Ik opende heel voorzichtig en langzaam mijn ogen en zocht mijn wekker, toen ik die met mijn ogen gevonden had zag ik dat het al half tien was, tijd om op te staan inderdaad.
"Ik kom!" riep ik terug en reed in mijn pyjama, met mijn kleren voor vandaag op schoot naar de douche en zette 'm aan.
Ik douchte even snel, waste mijn haren en draaide de douche weer uit.
Ik haastte me met afdrogen en aankleden, zo enthousiast was ik, eindelijk op krukken!
Ik borstelde mijn haren nog even snel, make-up op, en klaar.
"Goedemorgen mama!" zei ik terwijl ik schoon de huiskamer in reed en mijn moeder veraste met een kus.
"Vrolijk?" vroeg mijn moeder me en pakte een kop thee voor me.
"Ja, vind je t gek?" zei ik terwijl ik een kop thee in mijn handen kreeg, "Dankje mams!"
"Nee hoor, zeg ik dat dan?" zei mijn moeder met een glimlach en dronk voorzichtig een slokje van haar thee.
"Wil je Knorrie nog even voeren voor we weggaan?" vroeg mijn moeder me, en ik knikte.
Ik reed naar buiten en dronk mijn thee op onder het heerlijk gesmak van Knorrie, leuk beestje is het toch ook.
"Is het lekker schat?" vroeg ik nieuwsgierig aan Knorrie en begon te lachen.
Door mijn vrolijkheid besloot ik dat Knorrie vandaag de hele dag in de tuin mocht grazen.
"Kom je mam?" riep ik terwijl ik weer over de drempel van de achterdeur reed.
"Ja, kom jij maar!" zei mijn moeder, toen ze zag dat ik zag dat ze al bij de voordeur stond, met haar schoenen en jas aan.
snel trok ik m'n jas aan en reed achter mijn moeder aan de auto in...

Hmmm.... morgen denk ik de krukken

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 23:35

Krukken is beter ja

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:59

mooi stukje,:)ik hoop dat Anna wel op krukken mag ,want dan kan ze veel meer;)