Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eBellatrix schreef:Oh dan is het tot en met vandaag. Ik dacht dat het 3 dagen waren om te stemmen maar dat zijn er dus 2.
Citaat:Het thema van de maand maart was Lente.
Inzendingen (max. 3) was mogelijk tot en met dinsdag 31/03/2026 23:59uur.
Nu is het tijd om te stemmen van 1 tot 2 april 23:59uur. De winnaar mag het thema voor april bepalen! Breng je stem uit door de quote te posten en een notatie te plaatsen achter de foto die je wilt nomineren, bijvoorbeeld:
- 1e van xoranlover # 1
Dorine92 schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van Selina en 1e van 8nnemiek. Ook in die volgorde
Jokari schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van 8nnemiek en 1e van Annieke. Ook in die volgorde
Marjo schreef:Ik stem op: Cynn (foto 2), 8nnemiek (foto 1) en germie
Ingenting schreef:Ik stem op: Annienke foto 1, germie en 8nnemiek foto 2
xSagan schreef:Ik stem voor foto1 Dorine92, Eldmodur, XxLiEsJuHhxX
8nnemiek schreef:Ik stem op Beemsterkaas, Cchanny, 2e van janouk
fohadie schreef:1. Xxliesjuhxx (kuikentjes), 2. 1e van Joy_Mennings & 3. 2e van Robinxfellow
Cynn schreef:Ik stem op foto 1 van 8nnemiek, foto 3 van Marjo & de foto van germie.
Beemsterkaas schreef:1. Foto 3 van Esther (vanwege het verhaal), 2. Foto 2 van Xoranlover (vanwege de kleuren en zachtheid), 3. Foto 1 van Annienke (vanwege de stijl)
Selina schreef:1. 8nnemiek 3e 2. Annienke 2e 3. Marjo 1e
Bellatrix schreef:1. 2e foto van 8nnemiek, 2. 2e foto van Annienke, 3. 2e foto van xoranlover
singa schreef:1. 1e foto van Annienke --> prachtige foto, ik vind de kleuren erg mooi en passen perfect bij het thema.
2. 1e foto van 8nnemiek --> heel erg geslaagd. Het is een foto waarbij je blijft hangen, omdat er zoveel te ontdekken valt.
3. 3e foto van Dorine92 --> zoveel scherpte en detail, knap!
Annienke schreef:1e van Joy-Mennings, germie, 1e van 8nnemiek
Eefsel2109 schreef:1 van 8nnemiek, 1e van Annienke, 2e van Cynn
mvdende schreef:1: • 1e van Annienke, 2: • 1e van 8nnemiek, 3: • 3e van Annienke
Joy_Mennings schreef:1. Cchanny 2. Eerste van 8nnemiek 3. Eerste van Annienke (in deze volgorde)
xoranlover schreef:1e van Janouk. 1e van Cchanny 1e van Eldmodur
AdemoJoey schreef:1e van 8nnemiek (echt bijzonder mooi!!!), 2e van Annienke, 1e van Dorine92
Wordt lastig het bos vinden met alle bomen
.
Ingenting schreef:Ik denk dat het voor de komende ronde inderdaad goed is om wat dingen goed af te spreken.
De lijst quoten vind ik ook rommelig, ondanks dat ik daar zelf mee verder ben gegaan. Dit heb ik gedaan omdat er een opstart was gemaakt. Maar wat Marjo ook zegt is het goed te doen om over 2 dagen de stemmen te turven.
Over het inzenden/kiezen van foto's zit ik nog wel in mijn hoofd met dat het de bedoeling was dat het leuk moet kunnen zijn voor iedereen. Ongeacht materiaal en ervaring. Als je met 1 stem gaat werken dan zal de kans groot zijn dat er een groep buiten gaat vallen. Al weet ik ook niet hoe dat op te lossen.
Omdat ik had aangegeven het van deze ronde bij te houden heb ik zo net wel de stemmen geteld, zal hier zo een aparte post van maken.
In deze stemming heb ik geteld met 3 punten voor de eerste naam, 2 punten voor de tweede naam en 1 punt voor de derde naam. Omdat het anders niet te doen is waarde te hechten aan de volgorde van hoe mensen het opgeven.
AdemoJoey schreef:Volgens mij is dat een hele mooie toch?
- Winnaar bedenkt thema;
- Daarna tot einde maand mag iedereen 1 foto insturen met wat onderbouwing;
- Dan 2 dagen de tijd om te stemmen;
- Er mag op 3 foto's gestemd worden. Iedereen stemt daarbij op volgorde van voorkeur;
- Bij telling krijgt eerstgenoemde foto 3 punten, 2e foto 2 punten, 3e foto 1 punt.

AdemoJoey schreef:Ingenting schreef:Ik denk dat het voor de komende ronde inderdaad goed is om wat dingen goed af te spreken.
De lijst quoten vind ik ook rommelig, ondanks dat ik daar zelf mee verder ben gegaan. Dit heb ik gedaan omdat er een opstart was gemaakt. Maar wat Marjo ook zegt is het goed te doen om over 2 dagen de stemmen te turven.
Over het inzenden/kiezen van foto's zit ik nog wel in mijn hoofd met dat het de bedoeling was dat het leuk moet kunnen zijn voor iedereen. Ongeacht materiaal en ervaring. Als je met 1 stem gaat werken dan zal de kans groot zijn dat er een groep buiten gaat vallen. Al weet ik ook niet hoe dat op te lossen.
Omdat ik had aangegeven het van deze ronde bij te houden heb ik zo net wel de stemmen geteld, zal hier zo een aparte post van maken.
In deze stemming heb ik geteld met 3 punten voor de eerste naam, 2 punten voor de tweede naam en 1 punt voor de derde naam. Omdat het anders niet te doen is waarde te hechten aan de volgorde van hoe mensen het opgeven.
Volgens mij is dat een hele mooie toch?
- Winnaar bedenkt thema;
- Daarna tot einde maand mag iedereen 1 foto insturen met wat onderbouwing;
- Dan 2 dagen de tijd om te stemmen;
- Er mag op 3 foto's gestemd worden. Iedereen stemt daarbij op volgorde van voorkeur;
- Bij telling krijgt eerstgenoemde foto 3 punten, 2e foto 2 punten, 3e foto 1 punt.

Statjes schreef:Ingediend aantal foto's: 53
Aantal foto's waarop gestemd is: 24
Aantal bokkers die een stem hebben uitgebracht: 20
Volledige uitslag schreef:8nnemiek foto 1
Annienke foto 1
xoranlover foto 2
Germie
Cchanny
Joy_Mennings foto 1
Annienke foto 2
XxLiEsJuHhxX
Dorine92 foto 1