Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
melanie0906 schreef:Wat een leuk topic dit! Ik ben zelf ook echt een creatieveling. Ik doe haken, tekenen, kleien, kunstnagels maken, taarten bakken, mozaïeken (al vind ik het wel heel lelijk om zelf neer te zetten) en naaien.
Naaien doe ik nog niet heel lang. Vorig jaar van mijn lieve moeder een naaimachine gekregen omdat ik met een zware depressie thuis zat en daar ben ik zo dankbaar voor! Ik heb nog niet heel veel gemaakt maar vind het echt heel leuk om te doen!
Hier een paar foto’s van diverse projecten!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben mij bewust van de schrijffout… Ik kreeg de stift er helaas niet meer van af..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Met altijd de beste hulp!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
gelato schreef:melanie0906 schreef:Wat een leuk topic dit! Ik ben zelf ook echt een creatieveling. Ik doe haken, tekenen, kleien, kunstnagels maken, taarten bakken, mozaïeken (al vind ik het wel heel lelijk om zelf neer te zetten) en naaien.
Naaien doe ik nog niet heel lang. Vorig jaar van mijn lieve moeder een naaimachine gekregen omdat ik met een zware depressie thuis zat en daar ben ik zo dankbaar voor! Ik heb nog niet heel veel gemaakt maar vind het echt heel leuk om te doen!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben mij bewust van de schrijffout… Ik kreeg de stift er helaas niet meer van af..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat onwijs gaaf allemaal!
melanie0906 schreef:Wat een leuk topic dit! Ik ben zelf ook echt een creatieveling. Ik doe haken, tekenen, kleien, kunstnagels maken, taarten bakken, mozaïeken (al vind ik het wel heel lelijk om zelf neer te zetten) en naaien.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
thequeensmum schreef:melanie0906 schreef:Wat een leuk topic dit! Ik ben zelf ook echt een creatieveling. Ik doe haken, tekenen, kleien, kunstnagels maken, taarten bakken, mozaïeken (al vind ik het wel heel lelijk om zelf neer te zetten) en naaien.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jeetje wat ben jij veelzijdig. Heel erg leuk.
Ben nu wel een beetje nieuwsgierig naar foto’s van je mozaïekwerk. Vind het wel grappig dat je het leuk vindt om te doen, maar te lelijk om neer te zetten
Qimm schreef:Knap gedaan! Nagetekend of eigen ontwerp?
Ik ben deze keer voor effen garen gegaan en een maatje kleiner geschaald:
[ Afbeelding ]
ChristaMoor schreef:Ik heb een verlaat verjaardagscadeautje gekregen, een booknook. Wát een gepriegel en veel geduld nodig.
Maar resultaat mag er tot nu toe wezen.
Het begin
[ Afbeelding ]
linker kant zo goed als af
[ Afbeelding ]
Witte vlekje links was het papier met lijmen beschadigd. Ondertussen dit ook bijgewerkt.
Detail
[ Afbeelding ]
Telpeva schreef:Wat leuk Snuitjelove, komen de affirmatie kaartjes ook in je journal of ben je daar wat anders mee van plan?
Op het moment ben ik bezig met wire wrapping, heeft iemand hier dat wel eens gedaan? Kort door de bocht uitleg: sieraden maken van ijzerdraad (of koperdraad, of ander metaal)