Je bent trouwens in de bluf van mijn slang getrapt; het is een onschuldige melkslang die erg tevreden is dat je dacht dat hij een koraalslang was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Ik ga nog even door met Thelwell. En dan iets dat Kuggur wel zal aanspreken
[ [url=m/61SZPh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik neem ipv booger gewoon de prompt van legendtober: hunter. Daar heeft Thelwell héle leuke voorbeelden van
En één van mijn favoriete personages.
heerlijk, natuur die zich niet laat temmen en er zijn er bij met verbazend mooie bloemen.
’
had voor bluff eerst ook dat ide maar dan met een van onze eigen honden als basis. (Pakwerk levert dreigende plaatjes op van honden die in hun vrije tijd vooral bedelen om knuffels en het dichtste bij je liggen.
)
ik val in herhaling I know Maar…
ik wist helemaal niet dat het zo uit zag. Nu ga ik het opzoeken. 

vond geen echt gedetailleerde foto van de scène in kwestie dus helaas de prachtige auto’s niet gedetailleerd kunnen maken.

Ik moet bij die honden steeds denken aan die FB meme "those little angry mexican fellows" 

Ik heb zo eentje gehad.
Er kwam een punt dat ze met de hengstenketting vast gehouden werd als we zo ergens moesten staan. Niet omdat ik bang was. Maar omdat al de rest bang was voor haar.

bad dog en bluff ook mooi, goed hoe je die vacht hebt gedaan!

niet geschetst met potlood, wat best lastig was. Toch blij met het resultaat!