Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Kaatastrof schreef:Bedankt voor de leuke berichtjes zeg! Ja, lino is echt zo tof!! Ik had het nog nooit gedaan tot afgelopen zomer. Zo plots ingerold. Weet zelf niet eens meer hoe Ik heb zo'n starterskit van Esdee gekocht. Daar zaten 2 plakes lino in, inkt op waterbasis, een rollertje en een guts met 2 mesjes. Ik gebruik nog altijd hetzelfde materiaal. Dus is zeker wel het waard. Heeft ook niet zo veel gekost. Ik heb verder een heul groot stuk linoleum gekocht online voor weinig geld en daar snij/knip ik gewoon stukken uit. Dat is de lino die je op de foto's ziet. Het is een stuk dikker en stugger dan de Esdee lino in het starterskitje. Maar ik vind het wel fijn werken.
Kaatastrof schreef:Vikawiek, is dat louter met aquarel? Wat ontzettend gedetailleerd en mooi. Hoeveel uren zitten daar in?
horsiegek schreef:Prachtige sfeer te pakken Vivawiek! Heel mooi gedaan.
Jis, inderdaad, ben met mijn één na laatste jaar bezig van de studie en dit jaar nog examens. Waaronder aanstaande vrijdag. Dus helaas geen tijd voor tekeningen.
Kaatastrof schreef:Oh wauw, niet gedacht dat je onderlaag zo donker was. Heb al veel mooie dingen gezien met die combinatie van mediums. Zal toch eens zelf potloden moeten aanschaffen ooit.
Alleen aquarel is ook mooi maar duurt lang
Jis_ schreef:Nog mooier dan gehoopt, heel blij mee! Leuk dat je er zelf heel tevreden over bent want het is ook echt een sterk werk (dat zeg ik niet omdat het mijn paard is). Ik bofkont!
Wat ontzettend leuk om ook je opbouw te zien
Mag ik die tussenstappen opslaan? Vind ik leuk om te hebben ook