Schemerdier schreef:fair: mooi weer! Die tweede is echt te gek zeg. heel mooie compositie.
Dankjewel!
Ibbel schreef:Fair; dat paard doet me meteen weer ergens aan denken

Ik zat toevallig wat (oude) BBC comedy te kijken afgelopen dagen, uitspraak van Hugh Dennis: "A shire is just a horse wearing flares". Weet je meteen uit welke tijd die opmerking kwam. Flares (wijde broekspijpen) was midden jaren 70 helemaal hip

Jouw teeth zijn ook mooi gelukt, en je tafelblad breidde de tekening trouwens ook al heel aansluitend uit

Haha nu je het zegt! de tafel past er ook wel bij haha. En wat grappig over de flare inderdaad 
__Leonie schreef:Fair: wat een toffe stijl heb je.

Vind het ook super dat het oog nog wit is. Was het een zwart papier waar je mee begon?
Beide papiertjes zijn zelf die bruine kleur! En dankjewel. 
Ayasha schreef:Fair Mens! Jij hebt een leuke stijl! Als we ooit zo ver zijn dat ik hier wat kunst kan ophangen, mag ik jou dan benaderen voor iets?
Dankjewel! En ja tuurlijk! Dat zou ik echt super leuk vinden om te doen!
_roodvos_ schreef:Fair: Erg fan van je gebruik van het bruine papier en witte pen. En dan specifiek dat zwarte draadje kwijl van de wolf.

Wat betreft het schaduwwerk: ik heb het idee dat ik bij de wolf zelf op de vacht ook wat highlights mis. Aan de andere kant, ik ga daar zelf nogal eens mee overboord dus de keuze om dat juist niet te doen kan ik ook wel begrijpen.
Dankjewel! Thanks voor de tip. Ik twijfelde een beetje om ook highlights op de wolf te doen omdat ik voornamelijk de tanden wou uitlichten. Maar ik denk dat het inderdaad ook nog prima had gekund!
--
Leonie
Teeth: Heel mooi die watercolour zo, en ik vind zo'n kattendoodshoofd heel cool.
Roodvos
throw; Leuk dat je er nog even verder aan bent gegaan! En tof hoe je de beweging hebt vastgelegd. 
Hope: Ik vind vooral de achtergrond in streepjes heel erg leuk gedaan! Mooie combi van zwart/wit in de hele tekening voor diepte.
Biscuitje
Alle 3 weer erg leuk gedaan. Leuk kleurgebruik ook. Vooral Hope vind ik erg gaaf.
Ayasha
Teeth: leuke combi om fineliner en watercolour te doen. Ik vind je schaduwen juist erg goed gelukt. 
Throw; Heel gaaf! je hebt de beweging er mooi ingekregen in iets wat absoluut niet een makkelijk onderwerp is. 
Hope: Gaaf! heel realistisch neergezet. 
Schemerdier
Skin: Mooie zachte schaduwen en een mooi gedeelte van het lichaam uitgelicht. 
Sticky: Nu heb ik honger, haha. Leuk bedacht!
Doedatje
Haha welkom! Mooi onderwerp voor hope. Fijne subtiele kleuren ook. 
Ibbel
Sticky: Haha leuk bedacht.
Mooie subtiele kleuren zitten er ook in.
Disgusting: Aaaah eng onderwerp
maar goed vastgelegd. 
Telpeva
Zachte kleuren.
En weer op een leuke stripachtige manier gedaan.
Molfre
Hope: Heel schattig. Inderdaad een mooi onderwerp voor hope. 
Throw: Ik vind het een erg leuke stijl, voelt erg aan als een leuke strip!
Ik loop nog steeds een dag achter, ik hoop morgen weer bij te zijn!
Throw:

Ik heb weer even iets anders geprobeerd met een lichtbron. Opzich wel tevreden mee! ik moet mezelf alleen nog wat meer leren om schaduwstrepen dezelfde kant op te doen om 'rommeligheid' te voorkomen. 
Hope:

Conclusie: water tekenen is moeilijk.