Heb ook al jullie creaties bekeken, maar nog niet gereageerd, doe ik (hopelijk) vanavond even
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Schemerdier schreef:fair: mooi weer! Die tweede is echt te gek zeg. heel mooie compositie.
Ibbel schreef:Fair; dat paard doet me meteen weer ergens aan denkenIk zat toevallig wat (oude) BBC comedy te kijken afgelopen dagen, uitspraak van Hugh Dennis: "A shire is just a horse wearing flares". Weet je meteen uit welke tijd die opmerking kwam. Flares (wijde broekspijpen) was midden jaren 70 helemaal hip
Jouw teeth zijn ook mooi gelukt, en je tafelblad breidde de tekening trouwens ook al heel aansluitend uit

__Leonie schreef:Fair: wat een toffe stijl heb je.Vind het ook super dat het oog nog wit is. Was het een zwart papier waar je mee begon?

Ayasha schreef:Fair Mens! Jij hebt een leuke stijl! Als we ooit zo ver zijn dat ik hier wat kunst kan ophangen, mag ik jou dan benaderen voor iets?
_roodvos_ schreef:Fair: Erg fan van je gebruik van het bruine papier en witte pen. En dan specifiek dat zwarte draadje kwijl van de wolf.Wat betreft het schaduwwerk: ik heb het idee dat ik bij de wolf zelf op de vacht ook wat highlights mis. Aan de andere kant, ik ga daar zelf nogal eens mee overboord dus de keuze om dat juist niet te doen kan ik ook wel begrijpen.

Mooie subtiele kleuren zitten er ook in.
maar goed vastgelegd. 
En weer op een leuke stripachtige manier gedaan.

Ik doe iets van 4 lagen zwart met een permanent marker en een kalligrafie stift. En nog is het niet helemaal egaal hoor, ik leg de tekeningen ook in een bepaald licht zodat het op de foto niet zo opvalt.

het kleurcontrast versterkt het denk ik ook
Extra punten voor verder denken dan een bejaarde kat.
)

Hond braakt, Sam heeft een ini mini wondje aan zijn kaak dat wel flink gebloed had maar gestopt was maar hij heeft nog steeds last. Hij eet, maar hooi eet hij trager dan anders en ik wil zeker zijn. (Gisteren nacht om 1 uur ontdekt bij de laatste ronde, omdat het echt mini wondje was en het bloeden gestopt was maar niet op dat moment de DA gebeld maar nu vraag ik me af of ik niet toch beter gebeld had.
)
Simpel maar treffend.
Regenbogen en glitters is helaas niet wat uit mijn hond komt.
Hope en throw is een stijl die ik van jou niet gewend ben maar wel mooi! 
Vind de handen erg mooi gedaan. Throw ook trouwens.
Maar het is wel veel meer "gokken" dan met echte aquarel vind ik. Het is heel moeilijk om in te schatten hoe intens de kleuren gaan "uitlopen". Maar wellicht word ik daar na verloop ook wel beter in.
Jouw tekeningen hebben echt iets "magisch". Wat voor wit gebruik jij als ik zo brutaal mag zijn? Want een goede witte inktpen vind ik moeilijk. Ik heb er een paar gehad maar ze waren nooit mooi dekkend.
Zeker met inkt.
Het is zo'n onderwerp dat luguber en fascinerend tegelijk is en dat vind ik wel leuk. 

Heerlijk!
het lukt gewoon maar niet. Laatst zelfs heel erg gefrustreerd gestopt met poging 200.
Of ik zie niet hoe ik het kloppend moet maken.
een ouderwetse radiobuis ombouwen tot speaker voor je bluetooth spotify toestand haha!
? de spin is echt heel gaaf gelukt, mooi hoor!
de vogel van Cayenne hier op Bokt.
grappig wat mijn hoofd meteen verder allemaal invult haha, zegt vast vooral veel over mij 

en dan toch weer zon muis erbij, grinnik