[TEK]Inktober 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Molfre

Re: [TEK]Inktober 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:28

En inmiddels loop ik 3 dagen achter :+

Heb ook al jullie creaties bekeken, maar nog niet gereageerd, doe ik (hopelijk) vanavond even *\o/*

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 11:58

Doedatje: mooie binnenkomer. Gewoon die eerste 9 ook nog even doen joh :+

Ayasha: mooie vampierdame, en jouw throw is goed gelukt. Zo even snel is best een leuke manier om te werken, leerzaam ook :j
En dat hart is ook mooi, daar heb je eerder mee gestoeid als ik het me goed herinner.

Roodvos: die onbereikbare eikel doet me aan die tekenfilm Madagaskar denken :))

Hier klein inhaalslagje gedaan, gisteren geen tijd gehad.

Sticky hope:

Afbeelding

En voor vandaag disgusting imagination:

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 12:41

Dit is hem voor vandaag, ik ga proberen die van gisteren en eergisteren ook nog in te halen

Afbeelding

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:26

Ok twee tekeningen ingelopen!

Hope:
Afbeelding

Throw:
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:50

Schemerdier schreef:
fair: mooi weer! Die tweede is echt te gek zeg. heel mooie compositie.

Dankjewel!

Ibbel schreef:
Fair; dat paard doet me meteen weer ergens aan denken :)) Ik zat toevallig wat (oude) BBC comedy te kijken afgelopen dagen, uitspraak van Hugh Dennis: "A shire is just a horse wearing flares". Weet je meteen uit welke tijd die opmerking kwam. Flares (wijde broekspijpen) was midden jaren 70 helemaal hip :D

Jouw teeth zijn ook mooi gelukt, en je tafelblad breidde de tekening trouwens ook al heel aansluitend uit :+

Haha nu je het zegt! de tafel past er ook wel bij haha. En wat grappig over de flare inderdaad :D

__Leonie schreef:
Fair: wat een toffe stijl heb je. :j Vind het ook super dat het oog nog wit is. Was het een zwart papier waar je mee begon?

Beide papiertjes zijn zelf die bruine kleur! En dankjewel. <3

Ayasha schreef:
Fair Mens! Jij hebt een leuke stijl! Als we ooit zo ver zijn dat ik hier wat kunst kan ophangen, mag ik jou dan benaderen voor iets?

Dankjewel! En ja tuurlijk! Dat zou ik echt super leuk vinden om te doen!

_roodvos_ schreef:
Fair: Erg fan van je gebruik van het bruine papier en witte pen. En dan specifiek dat zwarte draadje kwijl van de wolf. :P Wat betreft het schaduwwerk: ik heb het idee dat ik bij de wolf zelf op de vacht ook wat highlights mis. Aan de andere kant, ik ga daar zelf nogal eens mee overboord dus de keuze om dat juist niet te doen kan ik ook wel begrijpen.

Dankjewel! Thanks voor de tip. Ik twijfelde een beetje om ook highlights op de wolf te doen omdat ik voornamelijk de tanden wou uitlichten. Maar ik denk dat het inderdaad ook nog prima had gekund!

--

Leonie
Teeth: Heel mooi die watercolour zo, en ik vind zo'n kattendoodshoofd heel cool.

Roodvos
throw; Leuk dat je er nog even verder aan bent gegaan! En tof hoe je de beweging hebt vastgelegd. :j
Hope: Ik vind vooral de achtergrond in streepjes heel erg leuk gedaan! Mooie combi van zwart/wit in de hele tekening voor diepte.

Biscuitje
Alle 3 weer erg leuk gedaan. Leuk kleurgebruik ook. Vooral Hope vind ik erg gaaf.

Ayasha
Teeth: leuke combi om fineliner en watercolour te doen. Ik vind je schaduwen juist erg goed gelukt. :j
Throw; Heel gaaf! je hebt de beweging er mooi ingekregen in iets wat absoluut niet een makkelijk onderwerp is. :)
Hope: Gaaf! heel realistisch neergezet. :j

Schemerdier
Skin: Mooie zachte schaduwen en een mooi gedeelte van het lichaam uitgelicht. :j
Sticky: Nu heb ik honger, haha. Leuk bedacht!

Doedatje
Haha welkom! Mooi onderwerp voor hope. Fijne subtiele kleuren ook. :)

Ibbel
Sticky: Haha leuk bedacht. :j Mooie subtiele kleuren zitten er ook in.
Disgusting: Aaaah eng onderwerp := maar goed vastgelegd. :P

Telpeva
Zachte kleuren. <3 En weer op een leuke stripachtige manier gedaan.

Molfre
Hope: Heel schattig. Inderdaad een mooi onderwerp voor hope. :j
Throw: Ik vind het een erg leuke stijl, voelt erg aan als een leuke strip!

Ik loop nog steeds een dag achter, ik hoop morgen weer bij te zijn!

Throw:

Afbeelding
Ik heb weer even iets anders geprobeerd met een lichtbron. Opzich wel tevreden mee! ik moet mezelf alleen nog wat meer leren om schaduwstrepen dezelfde kant op te doen om 'rommeligheid' te voorkomen. :=

Hope:
Afbeelding
Conclusie: water tekenen is moeilijk. :')

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 14:55

Even geen tijd voor een reactie rondje dus alleen mijn bijdrage

Throw:
Niet tevreden mee, verkeerde kleuren gebruikt en teveel aan geprutst. :7

Afbeelding

Hope:
Handen zijn niet mijn sterkste punt. Wel blij mee hoe het is geworden.

Afbeelding

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 15:11

Leonie, je bent veel te kritisch op jezelf :D Ik vind ze allebei echt goed gelukt hoor :j

Fair, zijn die allebei op bruin papier gemaakt of de bovenste toch op zwart?
Indien op bruin papier, hoe krijg je dat zwart zo gruwelijk egaal joh?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 15:15

Throw is op wit papier, Hope op bruin papier :) Ik doe iets van 4 lagen zwart met een permanent marker en een kalligrafie stift. En nog is het niet helemaal egaal hoor, ik leg de tekeningen ook in een bepaald licht zodat het op de foto niet zo opvalt. :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 15:39

En disgusting!!

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 15:49

Ik doe vanavond een reactie rondje. Zie weer prachtige dingen!
Mijn Disgusting:

Afbeelding

Als ze niet bewegen en niet voor me liggen zijn ze op zich nog best mooi... maarrr bewonder ze wel van een afstandje. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:41

Inhaalslag, nr 9 'old cat'
Afbeelding

Sorry dat ik zo weinig reageer, heb het erg druk momenteel en mijn hoofd zit ook erg vol zeg maar. Ik vind reageren op zoveel mogelijk mensen soms nog moeilijker als iets tekenen

Ibbel ik vind het echt wel heel knap dat je per dag 2 prompts samen weet te voegen, ik vind 1 prompt soms al... hoe moet ik het noemen, vervelend? Lastig? En jij doet er 2 en je houdt het nog vol ook!
Door die spin voelde ik even internal screaming van binnen, ieeeeew :')

Molfre: lekker bezig! Zo vroeg op de dag al 2 ingehaald, dan was je goed op dreef! En dan nog een 3e erbij ook nog, allemaal in 1 dag, echt netjes! Ik vind je digitale werk vooral erg leuk, lekker kleurrijk en vrolijk!

Ayasha: Jep, ik deel je mening volledig. Best mooi altijd die beestjes, en ook disgusting. Mooi hoe je voor elkaar hebt gekregen om die kleuren zo te krijgen, dat glanzende wat ze op het schild hebben staat heel realistisch

Roodvos: hope die is echt .. zo cute zo sneu zo droevig, ik wil pinda's en ander voer voor ze strooien :+ het kleurcontrast versterkt het denk ik ook

Doedatje: wat mooi gevonden je onderwerp! En eh... hoe heb je dat leuke kleurverloop in de jurk voor elkaar gekregen? Ik zie geloof ik ecoline pennen onderin beeld, die gebruik ik deze inktober ook om in te kleuren, maar dát krijg ik er niet voor elkaar! Ziet er leuk uit :D

Schemerdier: je skin vind ik mooi gelukt, heel tastbaar en echt. En bij sticky zit ik mij al sinds gisteren af te vragen.. Is dat toevallig sticky toffee pudding? Dat is zo... zooooo lekker

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:52

Telpeva: :D Extra punten voor verder denken dan een bejaarde kat.

Ik reageer ook niet op iedereen, omdat dat me zo veel tijd en moeite kost dat ik uiteindelijk afhaak op dat ik op iedereen "moet" reageren en niet op het tekenen/plaatsen zelf. Dus dan reageer ik liever op de helft dan dat ik er voor iedereen een reactie uit ga trekken bij mezelf. Zeker omdat heel veel gewoon heel mooi is, maar dan wil ik niet 20x "moooi!" zeggen en dan ben ik nog het meeste tijd kwijt aan synoniemen voor mooi bedenken :')

Wat ik dus wil zeggen: voel je niet verplicht om op iedereen te reageren, en beter wel je tekening plaatsen maar niet reageren dan helemaal niet meer posten (want dan kunnen we je leuke katten niet meer zien :( )

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:59

Hihihihi, die vliegende muis die even op de kop van de Tyrannocattus schijt :+ :))

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 22:34

Even snel enkel de tekening:

Dag 11: imagination

Afbeelding

Omdat al deze prompts uit onze verbeelding komen :)

Ik merk dat het nu toch wel lastiger begint te worden :+

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 23:01

Ik had ook wat moeite met vandaag, het kostte me nogal lang om wat te bedenken. Hier dus ook even alleen de tekening want dan kan ik mn bed in.

"...Dat is geen eikel":
Afbeelding

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 10:03

Biscuitje: duidelijk de prompts gevolgd! Doe jij ze bewust in een BuJo? Of is dit puur toeval?

Ayasha: je throw is wel een mooie studie van een lastige houding zo.

Schemerdier: je skin kan ik niet helemaal plaatsen.
Doadatje: mooi bedacht zo :j

Ayasha: je hoop is mooi zo.

roodvos: ik vind je throw juist wel heel mooi. De strepen lijken de beweging te benadrukken :j
Hope is wel een beetje zielig := :(:)

Ibbel: je spin :=
Brrrr :D

Telpeva: hij is leuk!

Molfre: die hond. Geweldig :D

Fair: ik vind je water mooi gelukt. Prachtig hert <3

_Leonie: ik vind je hoop erg mooi. Moeilijk, handen. Maar goed gelukt.

Molfre: disgusting met een hoog schattigheidsgehalte :D

Ayasha: jouw disgusting is echt onwijs gaaf. Mooi gedetailleerd :j

Telpeva: je old cat is ook briljant.

Schemerdier: imagination: mooi. Simpel vertaald, maar mooi uitgevoerd. Ik hou er van.

roodvos: je eekhoorntjes blijven fantastisch!

Ik heb de zentangles verder uitgewerkt. Ook in de mandala, maar daarnaast probeer ik ze ook te combineren op een zogenaamde tile. Dat zijn vierkantjes, van ongeveer 10x10cm.
Hier 2 van mijn creaties van de tiles met een aantal prompts van de 1e 10 dagen.
Afbeelding

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:49

Die tiles _/-\o_ heel mooi!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:37

Bedankt voor de complimenten dames! Leuk dat jullie de kevertjes zo leuk vinden. Dat was een eerste testje met gekleurde stabilo's. Heb maar 5 kleuren en niet alle primaire kleuren dus mengen was moeilijk (ik mis geel.) maar nu wil ik dus meer kleuren stabilo's. _O-

Hier momenteel beetje stress, aan het wachten tot de DA terug belt. :x :x Hond braakt, Sam heeft een ini mini wondje aan zijn kaak dat wel flink gebloed had maar gestopt was maar hij heeft nog steeds last. Hij eet, maar hooi eet hij trager dan anders en ik wil zeker zijn. (Gisteren nacht om 1 uur ontdekt bij de laatste ronde, omdat het echt mini wondje was en het bloeden gestopt was maar niet op dat moment de DA gebeld maar nu vraag ik me af of ik niet toch beter gebeld had. :\)

Daihyo erg mooi die tiles! Vooral de 1e vind ik mooi. (de donkerste van de twee dus)

Roodvos Ze worden steeds beter! Krijgen mooi uitdrukking!

Schemerdier Leuk gedaan die imagination! :) Simpel maar treffend.

Telpeva Ik vind je kat eng. _O-

Molfre Ik vind het moeilijk om iets disgusting in je eenhoorn te zien. _O- Regenbogen en glitters is helaas niet wat uit mijn hond komt. :') Hope en throw is een stijl die ik van jou niet gewend ben maar wel mooi! :)

_Leonie Ik vind je ook erg streng op jezelf! :) Vind de handen erg mooi gedaan. Throw ook trouwens.

Fair Het mooie van die fineliners is dat de inkt op waterbasis is. Dus je kan met water idd één en ander zachter maken. :D Maar het is wel veel meer "gokken" dan met echte aquarel vind ik. Het is heel moeilijk om in te schatten hoe intens de kleuren gaan "uitlopen". Maar wellicht word ik daar na verloop ook wel beter in. :j

Ik vind jouw throw weer erg leuk. Die schaduwstrepen storen mij helemaal niet eigenlijk.
Hope... :+: Jouw tekeningen hebben echt iets "magisch". Wat voor wit gebruik jij als ik zo brutaal mag zijn? Want een goede witte inktpen vind ik moeilijk. Ik heb er een paar gehad maar ze waren nooit mooi dekkend.
En water tekenen is inderdaad moeilijk trouwens. :') Zeker met inkt. :')

Ibbel klopt. Heb eentje in kleur gemaakt met de rozen. :j Het is zo'n onderwerp dat luguber en fascinerend tegelijk is en dat vind ik wel leuk. _O-
Ik krijg zin in suikerspin van jouw hope >;)

en van je disgusting krijg ik rillingen. :oo

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:54

Bijleespost volgt!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:22

En vandaag: slippery. Een droomvanger omdat dromen altijd zo vervliegenAfbeelding

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:08

Barbara: die slippery vind ik heel erg goed gevonden! Ik heb zelf een dromenvanger hangen en had de gedachte vanochtend al. Maar nu helemaal, ik ga zelf een dromenvanger maken <3
En als Harry Potter fan, vind ik je throw echt ontzettend leuk!!

Daihyo: Ik heb me nooit zo in dit soort dingen verdiept, maar ik vind ze echt heel mooi en je hebt heel duidelijk een eigen ''handtekening''. Leuk om te zien.

Roodvos: ik ben echt helemaal verliefd op jouw eekhoorntjes <3

Schemerdier: heel mooi effect zo met die fineliner. Het ontwerp is simpel, maar spreekt ontzettend tot de verbeelding.

Telpeva: Tyrannosaurus Cat :D Heerlijk!

Ayasha: die bugs zijn zo ontzettend mooi geworden! Die kleuren zijn echt prachtig!

Ik ben nu bezig met slippery en ik heb om een of andere reden besloten helemaal buiten mijn comfortzone te gaan. Denk niet dat de uitkomst echt fantastisch wordt. Tekenen met kleurpotloden is moeilijk :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:32

Thx Molfre!
Kleurpotlood heb ik nog steeds niet onder de knie. := het lukt gewoon maar niet. Laatst zelfs heel erg gefrustreerd gestopt met poging 200.
Mijn slippery. Ik weet alleen niet hoe ik mama moet afwerken. Als ik de foto wil nabootsen lijkt het niet te kloppen... := Of ik zie niet hoe ik het kloppend moet maken.

Afbeelding

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:01

Dag 12, slippery en marionette. Ik heb m'n 'mannikin' maar eens mishandeld :+

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:11

Mooie plaatjes heeft iedereen er weer van gemaakt! Ik zal later uitgebreider reageren. :)

Disgusting
Dit keer het papier een keer wit gehouden :P

Afbeelding

Slippery
Mn gum gaf aan dus helaas lelijke vlekken erdoorheen.
Afbeelding

Nu ben ik weer bij! :)

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:04

Mega mega bijleespost:

Ibbel:
Radio+evolution: wauw goed bedacht, zou zomaar een soortement trend-gadget dinge kunnen zijn voor hipsters :) een ouderwetse radiobuis ombouwen tot speaker voor je bluetooth spotify toestand haha!
Rodent+Monster: ik hoopte al dat je deze zou doen haha! the killer rabit. Ik denk dan ook meteen aan the holy handgranade of Antioch. 
Blade+defense: knap die hand; het lijkt alsof de persoon het mes losjes vast heeft, klaar om te pareren. mooi!
Fancy+dripping: ben blij dat je er bij schrijft dat er verf druipt, het zou zo maar bloed kunnen zijn whahaa.... komt een beetje van de killer bunny tekening...
Fearful+teeth:ik vind vooral dat 'dode' oog pakkend, dat hebben haaien zo eng en dat heb je goed getroffen. 
Throw+skin: mooie actietekening! Wel zielig dat die ene kerel straks die loeiharde bal in zn zaakie krijgt....
Sticky hope: Allemaal van die graaihandjes, je ziet de gretigheid er van af!
disgusting imagination: Ajakkes, moet die spin nou die dame opeten :)? de spin is echt heel gaaf gelukt, mooi hoor!
Slippery+marionette: arme arme mannikin, goed gelukt! Ik krijg er acuut rugpijn van om dat poppetje zo te zien haha

Biscuitje
radio: Oh lekker jaren 80 kleurtjes, geweldig!
Blade: mooi zwaard, heb je em van een voorbeeld overgenomen of zelf helemaal bedacht?
Rodent: Reepercheep!! Love it! meteen herkenbaar, goed gedaan!
Fancy: hmmm lekker flesje champagne kan geen kwaad toch!
Teeth: Die heeft vast een beugel gehad, zo netjes rechte tanden :)
Throw: moeilijke houding heb je gekozen!
Hope: als ik er te lang naar kijk, doet het blauwe rechthoekje gekke dingen met mijn perspectief/perceptie. geen idee of je daar iets bewust voor gedaan hebt, maar heel gaaf!

Roodvos: 
Radioactieve eekhoorn. Brr die witte oogbollen zijn echt wel creepy vind ik!
Blade: hmmm en wat gaan die sneaky eekhoorntjes nou doen met dat mes?
Radio: is dit de afterparty na het mes....? ze kijken wel heel happy!
Fancy: ow wat een schatje van een ratje!
Bijleespost reactie op mij: jup mr Teatime is van Hogfather, blijft geniaal. de verfilming trouwens ook!
Teeth: aaaaah wat een heftige plaat, ik krijg flashbacks naar mijn Watership Down kindertrauma..
Throw: goed gelukt die houding! Edit; na het inkleuren nog gaver geworden
Hope: Agossie, kunnen ze er nou niet bij? waarmee doe jij de kleur bij deze tekeningen eigenlijk, ik zie daar ook mooie diepte in de staartjes enzo
'Dit is geen eikel' arm arm eekhoorntje. Ce ca ce nest ce pas une eikel!

Pjer
Crow: je hoort em bijna, knap! leuk dat het kader niet doorloopt door de vogel heen, geeft een mooi effect. 
Peacock: Heel goed getroffen, vooral de kop vind ik knap!
Cockatiel: kijkt lekker arrogant naar je, dat vogeltje.
caique: wat voor vogel is dit? iets papegaai-achtigs. Ik dacht meteen aan Mango :) de vogel van Cayenne hier op Bokt. 

Schemerdier: 
evolution: mooi treffend getekend, mooi ook die schaduw van het dode bloemetje op de hand en de schaduwen in de hand. knap!
Monster: ik blijf maar proberen te zien wat ik zie, het is de onderkant van het bed met en wzwart schaduwmonster tegen de lattenbodem ? plaatje heeft iets heel beklemmends omdat het zulke stevige zwarte vlakken/lijnen zijn, en dan dat delicate kind en beddengoed. ik vind em creepy (das een compliment haha).
Defense: Mooooi! die structuurtjes, de schaduwlijnen, gaaf zeg
Dripping:oeeh wat een stout plaatje :) grappig wat mijn hoofd meteen verder allemaal invult haha, zegt vast vooral veel over mij :)
Fear: Ik kijk een beetje gek tegen de mond aan maar vind de ogen ontzettend goed getekend, en het gebruik van texturen in de schaduw is geweldig!
Skin: Mooi zacht getekend en knap, dat briesje in het gordijn. Ikmoest wel even zoeken wat onder en boven was, dat maakt het wel mysterieuzer
Sticky: hmmmm nu heb ik zin in taart... het druipt er zo lekker af!
Imagination: mooi schaduwwerk in en om de hand, lastige houding

Molfre:
Radio: waauwie wat gaaf geworden!!
Blade: heel andere stijl, knap dat je met zo weinig lijnen in het gezicht toch een uitdrukking kan geven. 
Rodent: mooi strak getekend, je zou er zo een heel kaartspel van kunnen maken!
Fancy: mooie kleuren! ik snap wat je bedoelt met links en rechts tegelijk doen, welke helft vind je zelf mooier/meer geslaagd?
Teeth: 'we're all mad here' amirite :)
Hope: Mooi, bedrieglijk simpel. Zou zo het beginnetje van een tattoo kunnen zijn!
Throw: gave interpretatie, zo'n bedelende hond!
Disgusting: ahhhh lief!

Ayasha
Radio: gaaf die danseres, knap getekend! ook hier ben ik weer jaloers op de schaduwen, voora in het staande been vind ik ze heel goed getroffen
Blade: oh mooi zeg, wat een complex plantje!
Bijleespost, jouw reactie op mij: Ja idd, het is een poging tot een punny tekening, Rodin de denker, dus Rodént (klinkt dan bijna hetzelfde als Rodin in mijn hoofd). gaaf dat je het herkent!
Rodent: wat mooi! het lijkt idd net alsof ie uit het papier klimt, zou er geen boom meer bij tekenen denk ik
Fancy: weer zo'n mooie tekening, zou zo de cover van een stripalbum kunnen zijn
Teeth: ik wordt vooral door de ogen getroffen; ze kijkt me echt zo aan, brr...
Throw: woow gaaf! heel veel beweging er in, knap zeg!
Hope: Steekt er nou een draad en naald uit je hart?? ieiee!! 
Disgusting: oh wat een mooie kevertjes, goed gedaan! 
Slippery: woooooow wat gaaf! je ziet helemaal de kreukels van het veulen, geweldig zeg!!

Telpeva:
Spooky cat: geweldige uitdrukking op zn snoet! en dan die gemene rot spookmuisjes, haha ik moet er om grinniken
Hippie: haha een combi van Studio Ghibli met de cat-bus en Dumb en dumber met die hondentrimauto, grappig en goed getroffen!
Pageant: wat een mooie poesjes :)  en dan toch weer zon muis erbij, grinnik
Bumblecat: Wauw stoere tekening. Doet me denken aan AXL, misschien gezien?
Undead Cat: wat een lief effect met dat toefje rose in de oortjes en lippen en neus en pootje, heel mooi! 
Old Cat: hahaa gave interpretatie weer! 

Fair:
Als eerste bedankt voor je uitgebreide bijleespost, leuk om te lezen wat je bij mij en andere schrijft. 
Radio: mooi, heeft iets melancholisch vind ik, die zwevende eenzame radiootjes. 
Blade: wow, even stil van... zou zomaar een tarotkaart kunnen zijn!
Rodent: wat een lekker griezeltje, leuk!
Geisha cat: grumpy geisha, geweldig! die lippenstift ook!! 
Fancy: van die lekkere dikke billen en superfancy lang haar, schitterend!
Teeth: weer een beetje een engerd, mooi getroffen, ook dat kwijl/bloed in de mondhoek. Vind de tweede pagina er heel gaaf bij, dat maakt em nog meer af vind ik!

Throw: mooie spooky tekening
Hope: ah de tweede van de tarot! kan er echt zo bij 
Disgusting: Gaaf, die structuren in de rook zo anders dan in het haar, knap! het oor lijkt  wel een beetje klein?
Slippery: mooi zeg, ik hoor er bijna een geluid bij van het glibberen :)

Leonie: 
bulky: lekker fluffy beest, mooi met zo weinig kleur en lijnen toch dat volume te kunnen weergeven. 
Radio: oeh herfstkleurtjes! love it!
Blade: mooi kevertje, goed hoe je de glans gevangen hebt in het schild met de kleurtjes enzo. 
Rodent: owww wat een schatje! die kijkt echt heel lief!
Fancy: wat mooi!!
Teeth: wauwie, doe je dat van een voorbeeldfoto of een 'live' schedel op je bureau?
Throw: Ik vind het bosje bloemen supermooi, en het haar is ook echt heel goed gelukt vind ik. 
Hope: zeer geslaagd, mooie tekening en heel symbolisch 

Indy-vito
day 3: schattig! ik vind het ook van jou zo knap dat je met zo weinig lijnen zoveel kunt neerzetten. Jaloers op!
radio: leuk tekeningetje, lastig toch ook wel he met wit op zwart? ik zit er zelf steeds mee te klungelen. 

Daihyo:
Fancy: wow mooi zeg, vooral die edelsteen-dinges in het midden met die glans erop!!
Zentangle: oh die friemelbloementjes, wat een gepriegel zeg...
Tiles: oh ik vind die tweede helemaal geweldig, ik hou van veel kleur en die blauwe druppel/edelsteen knalt er vanaf! Super!

Doedatje:
Hope: Hee wat leuk dat je mee komt doen! mooie tekening, gaaf dat verlopende effect. Ecoline?