Pagina 6:
Pluizebolpum: wat leuk geworden en dat met potlood, als je zou zeggen hij is met pen gedaan dan had ik je ook geloofd!
Jis_ : flinke uitdaging met al die patronen op de achtergrond en op het jurkje, ga je die ook er in verwerken?
Sjolvir: wat een leuk kopje heeft je hond, ik moest meteen aan dit filmpje denken
https://www.youtube.com/watch?v=8ZHoULa5DAo
Je tekening is ook leuk, leuk om op te hangen!
NESCAFE: mooie zachte stijl hebt je, de lieve vriendelijke blik van het paard heb je ook mooi er op weten te krijgen!
_roodvos_: leuke stijl heb je! dat vosje vind ik ook schattig zo erbij, past zo leuk bij je nickname. Markertechnieken en de kleur overgangen zien er ook goed uit! Een voordeel van copics is dat je ze weer bij kan vullen als ze op zijn, dan kunnen ze weer een ronde mee.
Fnanne: jouw verslavingen zijn zo herkenbaar, zo..zo… herkenbaar ik heb nu ook zin in koffie!
Viennanova: volgens mij is het antwoord op je vraag al gegeven, maar ik loop wat achter met bijlezen en ik weet niet of deze tip al voorbij is gekomen. Ik doe zelf indien mogelijk witte plekken vrijhouden van kleur, wanneer dat moeilijk of bijna onmogelijk is gebruik ik nog wel eens iets om het mee te maskeren. Zoals een stukje maskeertape (op maat knippen en opplakken), of maskeervloeistof aanbrengen. Maskeervloeistof is te krijgen in potjes dat je het zelf moet aanbrengen met een penseel, maar ook verkrijgbaar in pen uitvoering. Het is vloeibaar, en droogt als een soort plastic achtig laagje op op je tekening en zo kan het delen van je tekening beschermen. Zodra het niet meer nodig is kan je het voorzichtig met een gum of met je vingers weg gummen
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... -6DDr4NrbI
Pagina 7
sanneb wat een schatje met de balonnetjes!
Eclair:
eclair98 schreef:Telpeva: de marker koningin
Ik werd er even stil van dank je
Marley93: Wat een schatje is Hamlet! mooie kleurcombinaties heb je er in gedaan
Pluizebolpum: die cactus en het verhaal van je broer ahhh die wil je toch spontaan een kop warme choco geven zo'n jongen!
Fnanne: wat een ontzettend leuke serie heb je bedacht, ik denk elke keer weer: jep die herken ik! bij deze ook weer: mijn eerste gedachte was jaaaa telefoon! en toen zag ik dat hij ook op de pagina van dit topic staat, en toen dacht ik wéér jaaaa ik herken dit
Sjolvir: De kleuren passen goed toch? ik herkende hem er wel in! mooie groene specht
Art_Ificious : Je klinkt wat negatief maar ik herkende hem meteen! Jacob uhh Taylor Lautner
sanneb: een troostje, ik kan ook niks met potloden, ik vind het tof dat je het hebt geprobeerd. Ecoline gaat je wel altijd goed af
Kiwiris: Aaaargh die vind ik leuk wát een leuke stijl en humor!
En nu heb ik geen tijd meer voor de rest, later meer