Madelief schreef:Hee iedereen, ik heb een melding (tromgeroffel) : vanaf vandaag is mijn Wolliewat een officieel bedrijf. Vanmorgen hebben Pluttersput en ik het aangemeld bij de Kamer van koophandel!
Wat gaaf, proficiat!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madelief schreef:Hij is schattig, Marit.... ben je nu ook verslaafd? En ik denk dat de mensen hier in dit groepje over het algemeen met losse wol werken, dat is nu eenmaal zo bij naaldvilten. Maar vilt heeft zo ontzettend veel mogelijkheden... ik denk er nu over ook wat natviltwerk erbij te gaan doen, dat is leuk voor kleertjes en zo. Ik wil binnenkort eens een kaboutertje gaan vilten, daar had ik graag wat natgevilte lapjes bij om het aan te kleden.
Mischa schreef:Mega goed zeg Madelief!
Dat koppie met die kraaloogjes, zou zweren dat het gewoon een foto van een echt konijn is, wat een plaatje!
Je zei, als kaal konijntje, dus hij is niet volledig van wol? Hoe ben je met deze begonnen als ik vragen mag?
Anoniem schreef:Ik dacht dat dat een voorbeeldfoto van het konijn was. Wat ontzettend gaaf! Ik denk dat ik misschien wel een kleine versie van mijn overleden kat wil, met een speciaal verzoekje.... Durft een van jullie dat aan?
Misschien mag ik dat niet zo openbaar vragen, sorry dan......
Anoniem schreef:Ik zou haar as er in (in een afgesloten klein flesje van 3 x 1 cm) verwerkt willen hebben. Prijskaartje lijkt me logisch, alleen heb ik geen idee van hoe hoog dat is. Dat ligt denk ik ook aan de mogelijkheden?