Jessica_1998 schreef:Ik brn gelijk verslaafd haha
zelf een loom gekocht en 4 zakjes elastiekjes. Nu met mn zusje samen 2400 elastiekjes
pas maar op, zo begon ik ook een week geleden, ik heb nu zo'n 8000/9000 elastiekjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik word opeens veel voorzichtiger er mee haha
gelukkig heb ik nu in de gaten hoe ik het nog kan oplossen

(totaaaal geen punt
) ik dacht, een gemixt zakje, dus ben er wel zoet mee, aangezien ik er later niet veel meer mee ga doen 
Jamiefris schreef:Nou ik kijk wel goed of ze niet met elkaar verdraaid zijn, want dan gaat het design dus fout, maar het design van deCindy jij zorgt zeker ook goed voor dat elastiekjes helemaal recht liggen? Daarom is die zo mooi strak? Ik doe ze er altijd maar gewoon op. Dus ook half gedraaid.
) is ook gewoon heel strak, dat kan ook niet anders, want 1 elastiekje wordt verdeeld over 6 pinnen dus komt flink wat kracht op te staan. Joaltijd schreef:Kom ik aan met mn 'vork-loom-armbandjes
Gister bij dr op=op een pakje van 4 euro voor 2.50 gekregen(totaaaal geen punt
) ik dacht, een gemixt zakje, dus ben er wel zoet mee, aangezien ik er later niet veel meer mee ga doen
Maar nu mn moeder komt met het idee om in een plankje spijkers te slaan, wil ik meer stiekjes hebben :')
Joaltijd schreef:Kom ik aan met mn 'vork-loom-armbandjes
Gister bij dr op=op een pakje van 4 euro voor 2.50 gekregen(totaaaal geen punt
Maar nu mn moeder komt met het idee om in een plankje spijkers te slaan, wil ik meer stiekjes hebben
zorg er wel voor dat de ruimte tussen de spijkers even groot is, anders werkt het niet zo lekker