Ik zit regelmatig in het resultaat topic te kijken en vind het geweldig om te zien wat jullie er elke keer van weten te maken! Voor de liefhebber heb ik nog een leuke foto met een iets andere houding dan normaal Dus als er iemand is die zin heeft, ga je gang!
Nou vooruit dan, ook nog een iets meer standaard foto...
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 10-04-10 13:09
Moderatoropmerking:
Offtopic verwijderd, het quoten van foto's is niet toegestaan. Als je iemand wilt laten weten dat je aan hun foto gaat beginnen moet je dat via de pb doen.
Ik plaats hier zelf nooit zoveel foto's, maar deze van vandaag vond ik toch erg leuk gelukt. Ook om te tekenen dacht ik zo Wil degene een pbtje sturen als iemand hem gaat tekenen. Vind ik leuk
Ik zou het fijn vinden als je me het laat weten als je aan een tekening begint maar het hoeft niet persé. Als je een grote versie nodig hebt roep je maar !
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 19-04-10 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Links verwijdert.
Zojuist heb ik een aantal berichten aangepast; er mogen slechts 2 foto's zichtbaar zijn. Daarnaast is er een speciaal topic voor aanvragen die geen paard betreffen: [UK] [CENTRAAL] Aanvraag en resultaat topic tekenen *Overig* honden en katten kunnen in dit topic geplaatst worden.
Carliijn
Geplaatst: 24-04-10 21:20
iemand interesse om mijn haflo te tekenen?
Dan is hier bailey
als iemand haar natekend graag even pb want ik vind het natuurlijk wel heel leuk om het resultaat even te zien