[FOTO] In the mirror.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] In the mirror.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:55

Omdat ik niet aan bewerken doe. Alleen zegmaar om er echt iets anders van te maken.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:15

Och jee, nou daar ga ik verder maar niet op in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:17

Uhh? Dat mag ik toch?? of mag dat niet hier?? Béétje apart. Het zijn toch mijn foto's. Als ik ze niet wil bewerken is dat toch aan mij.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:20

Rustig meid, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen.
Ik heb alleen geen zin om die eeuwige discussie te voeren over wel/niet bewerken.
Niet van die lange tenen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:23

Ik rustig? Ik vind het een beetje heel raar als ik persé moet bewerken, en het anders maar niet moet plaatsen, want daar komt het bij mij op neer. Ik weet tenminste waar ik fout zit bij deze foto, en misschien nog wel op meer vlakken. Daarom plaats ik hem. Om ervan te leren. En als er alleen maar reacties in de trant van 'bewerk hem hier en daar' gegeven kunnen worden.. ipv fototechtnische tips.. Dan vind ik dat erg jammer. En ik heb in dit topic al eerder aangegeven dat ik niet bewerk, en nóg blijven die reacties komen. Tja...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:25

Ik pb je wel even want dit is nogal zonde van je topic.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:26

Sorry, vind je foto niks hebben. Hij is niet echt aantrekkelijk om naar te kijken i.m.o.

Kleuren zijn saai en flets. M'n aandacht word gelijk naar de camera getrokken, wat op mijn scherm een soort zwart 'gat' is. Ook is de foto niet echt scherp, vooral niet bij de lijst.

Opzich aardig idee, maar had wat beter uitgevoerd kunnen worden naar mijn idee. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:27

Dankje. Lachen Ik zit er ook over te denken om hem nog een keer over te doen. Weet alleen even niet wanneer. *LOL* Vond het idee nl zelf ook wel leuk, alleen de uitvoering is idd minder, weet dat 't beter kan. Moeite waard om te proberen ook wel. Ja

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:28

Moet je zeker doen, ben benieuwd wat je er dan van maakt Lachen!