Enige kleine minpuntje bij foto 1 is dat je haar in het raam ziet. Valt natuurlijk weinig aan te doen, maar voor zover ik weet hebben geesten geen schaduw.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en je wilt dat alleen je model beweegt of doorzichtig is, niet de hele achtergrond ook natuurlijk 
De hele sluitertijd lang. Dat veroorzaakt de wittige 'waas' om haar heen. De laatste seconde of laatste paar secondes van de sluitertijd staat ze recht in het midden stil, waardoor ze daar iets duidelijker te zien is. Omdat ze het grootste gedeelte van de sluitertijd echter heen en weer rende en dus niet op die plek stond, zie je de achtergrond nog wel door haar heen; doorzichtig.
Geen commentaar
Ik zal eens kijken hoe dat eruit komt te zien, thanks!
Ik had d'r ook graag wat doorzichtiger gezien inderdaad.

Zo'n dergelijke 'spookfoto' van mezelf gemaakt en op bokt geplaatst met een verzonnen/gelogen (
) verhaal eromheen. Zo'n beetje iedereen geloofde het, er is zelfs iemand geweest die op bokt beweerde dat ze contact met geesten kon leggen en die mij toen een hele mail heeft gestuurd waarin stond dat ze contact had gehad met de geest op mijn foto, en wat het verleden was van die geest etc. Daar klopte natuurlijk niets van, omdat ik zelf 'de geest' was (en ook op mijzelf toegepast, zegmaar, kon ik de beschrijving/ het verhaal niet thuisbrengen
). 
Jouw idee is inderdaad ook leuk, misschien dat ik de serie nog wel een keer ga uitbreiden ergens anders, thanks!
Zelf denk ik dat je nog wel iets langer in beeld had mogen zijn misschien, hoewel dit ook wel spooky is zo.
WildWings schreef:@moonfish13: Dat heb ik ooit ook eens gedaan hoor![]()
Zo'n dergelijke 'spookfoto' van mezelf gemaakt en op bokt geplaatst met een verzonnen/gelogen (
) verhaal eromheen. Zo'n beetje iedereen geloofde het, er is zelfs iemand geweest die op bokt beweerde dat ze contact met geesten kon leggen en die mij toen een hele mail heeft gestuurd waarin stond dat ze contact had gehad met de geest op mijn foto, en wat het verleden was van die geest etc. Daar klopte natuurlijk niets van, omdat ik zelf 'de geest' was (en ook op mijzelf toegepast, zegmaar, kon ik de beschrijving/ het verhaal niet thuisbrengen
).
?

Vooral de tweede ziet er heel 'geloofwaardig' uit.