Ik geef ook maar m'n mening. Dan zie jij het anders, prima toch? Vind het alleen jammer dat we het origineel niet te zien krijgen. Ik vind dat gewoon interessant.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik geef ook maar m'n mening. Dan zie jij het anders, prima toch? Vind het alleen jammer dat we het origineel niet te zien krijgen. Ik vind dat gewoon interessant.
Maar de dingen die jij bewerkt hebt zijn volgens mij met andere instellingen van je cam ook te bereiken. Maar als jij het zo wil bereiken vind ik het ook prima, ieder z'n keus. Maar daarom vind ik het persoonlijk FB.

Anoniem schreef:Àlle fotografen? Hey er zijn er ook nog die het zonder photoshop doen hè. Maar verder, ook ik ben heel benieuwd naar het origineel. En ik vind hem wel bewerkt als ik het zo hoor, FB zou meer van toepassing zijn, maargoed. Als je het origineel niet wil laten zien is dit dus een plaat verre van het origineel, en dus FB.
Zolang je commentaar wilt op het geheel als foto, is het een [FOTO]. Had de TS puur commentaar op de bewerking gewild, dán pas was een [FB]tag echt nodig geweest WildWings schreef:[naam] schreef:Àlle fotografen? Hey er zijn er ook nog die het zonder photoshop doen hè. Maar verder, ook ik ben heel benieuwd naar het origineel. En ik vind hem wel bewerkt als ik het zo hoor, FB zou meer van toepassing zijn, maargoed. Als je het origineel niet wil laten zien is dit dus een plaat verre van het origineel, en dus FB.
Nee [naam]Zolang je commentaar wilt op het geheel als foto, is het een [FOTO]. Had de TS puur commentaar op de bewerking gewild, dán pas was een [FB]tag echt nodig geweest