[FOTO] Hoge Veluwe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Hoge Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:11

Wow niet meteen zo opgefockt. Nagelbijten / Gniffelen Ik geef ook maar m'n mening. Dan zie jij het anders, prima toch? Vind het alleen jammer dat we het origineel niet te zien krijgen. Ik vind dat gewoon interessant. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:13

Ik ben niet opgefockt, excuses als dat zo overkomt.
Maar ik vind het gewoon niks toevoegen om het origineel te laten zien, het is dezelfde foto maar dan met een stuk minder contrast en wat minder verzadigde kleuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:17

Okee jammer. Ja Maar de dingen die jij bewerkt hebt zijn volgens mij met andere instellingen van je cam ook te bereiken. Maar als jij het zo wil bereiken vind ik het ook prima, ieder z'n keus. Maar daarom vind ik het persoonlijk FB. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:18

Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik trek dit in 5 minuten uit Photoshop met weinig tot geen informatie verlies, als ik moet gaan uitvogelen hoe ik dit uit mijn camera moet gaan doen ben ik volgens mij langer bezig, want ik zou echt niet weten hóe ik dat moet doen. Huilen van het lachen

Edit; en nu weer over de foto zelf graag *LOL*

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:21

Ik vind het een prachtig fotomoment.
Zeker omdat ik daar in die omgeving afgelopen zomer heb rondgereden. Voor mij straalt deze foto sfeer uit.
Even nagenieten voor mij Ja

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:34

Ik vind het een hele mooie foto.
En over het origineel laten zien; ik schilder en dan willen mensen ook graag de foto zien, waarvan ik het heb nagemaakt. Niet om af te kraken, maar gewoon voor het vergelijk.
Dus waarom niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:47

Super, die boom trekt ook echt je aandacht hier, als die er niet stond was de foto denk ik heel wat minder.
Mooi gedaan, is dit een HDR foto? Lachen
En met welke camera heb je dit geschoten?

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:52

Ik vind het ook heel mooi aleen vind ik die gloed om de boom heen niet mooi dat had je van mij niet hoeven doen. ik heb nu het idee dat je de boom er zelf neer gezet hebt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:05

Nee, geen HDR foto. Gewoon een foto met 5 minuten Photoshop.
Gebruik een Canon 350D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:09

Anoniem schreef:
Àlle fotografen? Hey er zijn er ook nog die het zonder photoshop doen hè. Maar verder, ook ik ben heel benieuwd naar het origineel. En ik vind hem wel bewerkt als ik het zo hoor, FB zou meer van toepassing zijn, maargoed. Als je het origineel niet wil laten zien is dit dus een plaat verre van het origineel, en dus FB. Knipoog

Nee Juul Lachen Zolang je commentaar wilt op het geheel als foto, is het een [FOTO]. Had de TS puur commentaar op de bewerking gewild, dán pas was een [FB]tag echt nodig geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:19

WildWings schreef:
[naam] schreef:
Àlle fotografen? Hey er zijn er ook nog die het zonder photoshop doen hè. Maar verder, ook ik ben heel benieuwd naar het origineel. En ik vind hem wel bewerkt als ik het zo hoor, FB zou meer van toepassing zijn, maargoed. Als je het origineel niet wil laten zien is dit dus een plaat verre van het origineel, en dus FB. Knipoog

Nee [naam] Lachen Zolang je commentaar wilt op het geheel als foto, is het een [FOTO]. Had de TS puur commentaar op de bewerking gewild, dán pas was een [FB]tag echt nodig geweest

Is dat echt zo apart geregeld op Bokt? Nagelbijten / Gniffelen

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:21

Wów.
Is dit een schilderij ?
Nee, werkelijk geen commentaar, je mag hem voor me inlijsten Ja

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:22

Wauw!!
Echt mooi zeg.. die grauwe kleuren, de drukte, maar tegelijk ook rust van het landschap.. het heeft gewoon iets mysterieus