. Wel een leuke combinatie zeg! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wel een leuke combinatie zeg! 
. Dat zou je eens kunnen proberen..

. De foto glanst net teveel en de schaduwen zijn te strak. Ook had ik meer achterhand gepakt om de foto iets meer ruimte te geven en de omgeving had er ook meer bij gemogen omdat het paard hiernaar kijkt. Een verdere tip voor de volgende keer: pas erop dat je kader en copyright niet de foto overheersen!
.
. Verder vind ik het meisje er fijn opstaan en is het idee erg goed
.
. En ook de klip zoals anderen al zeiden. Aangezien ik de scherpte zo mooi vind, ga ik even naar je Exif kijken voor mezelf
.
Ik doe even de 5 laatste foto's die gepost zijn.
Het meisje is afgesneden, dit vind ik jammer. Vind zowizo de hele uitsnijding niet zo mooi. Ik had aan alle kanten wat meer ruimte gewild en het liefst het hele paardenlijf erop gehad. Daarnaast kijkt de pony een beetje duf...
!

Wel jammer van de vliegen zeg! Want zijn allemaal hele gave foto's!
Vind de hals van het paard zelf wel mooi uitkomen en de kleurtjes fijn.

Ja dat klopt inderdaad van die schaduw, maar het viel me gewoon op
Net als de lijn, daar kan ik me gruwelijk aan irriteren als die niet netjes is weggewerkt 
Het halster maakt het gewoon af vind ik
Ik ga inderdaad met jou commentaar mee. Hoofd is niet mooi afgesneden, lelijke achtergrond. Foto lijkt weer niet scherp. Ik zie het alleen maar als een storende foto, sorry 

Appelflapje schreef:Nero:
Ik vind de tweede het leukste. Op de eerste lijken de middelste en de rechtse iets teveel op elkaar en dat wordt benadrukt door ze naast elkaar te staan. Over de laatste, klopt: geweldige momenten, maar zo jammer van die andere pony.Wel jammer van de vliegen zeg! Want zijn allemaal hele gave foto's!
![]()
Eventjes nog eentje van dezelfde combi, omdat die wel in de smaak viel.![]()
Vind het zelf (na jullie commentaar op de vorige foto) ook hier jammer dat het hoofd van het meisje zo is afgesneden. Ook de achtergrond is niet alles.Vind de hals van het paard zelf wel mooi uitkomen en de kleurtjes fijn.
![]()

Edit: Op de eerste foto zou ik even dat lijntje wegshoppen, dat is bijna geen werk en maakt hem nog net wat beter!
)