[FOTO] Broer en zus!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Broer en zus!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 22:35

Nummer vier is bij mij favoriet. De belichting vind ik fijn, compositie is leuk (bij de rest bijna allemaal centraal, daar mag je nog wat meer mee uitproberen), pose leuk en scherpte(diepte) goed.
Bij de rest is, zoals ik al zei, de compositie meestal niet zo spannend. Wel vind ik bij foto 3 vind ik de pose leuk bedacht Ja
Foto 2 lijkt wat minder scherp dan de rest, iets misgegaan met opslaan?

Het lichamelijk contact is voor broer/zus toch prima zo? Veel closer of kleffer zou het niet moeten worden om de reden die Juul al geeft; dan worden 't echt van die stelletjes-foto's, dit is juist erg goed.

Voor 1 vj eerste serieuze reportages: OK dan! erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 13:28

Zeer mooie foto's Cyn! Goed belicht, mooie poses en ook een mooie omgeving heb je tot je beschikking gehad!

Meisje komt me trouwens erg bekend voor Nagelbijten / Gniffelen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:42

Wat ontzettend leuk en origineel. Je ziet altijd kleine kinderen op de foto staan, maar niemand heeft zulke foto´s van hun kinderen als ze ouder zijn. Erg leuk dus. En een geslaagde serie.

Wat ik extra goed vind is dat ze geen lichamelijk contact hebben op de foto´s. Dat geeft goed het verschil weer tussen broer en zus of een stel. Toppie meid!

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:24

Unwritten schreef:
Zeer mooie foto's Cyn! Goed belicht, mooie poses en ook een mooie omgeving heb je tot je beschikking gehad!

that's me Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 10:41

Marielle88 schreef:
Unwritten schreef:

that's me Clown

Je lijkt echt heel erg op iemand hier uit de buurt Clown