[VER] de Afkickkliniek - Kort en af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartwitje

Re: [VER] de Afkickkliniek - Kort en af

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:44

Yes! Ik kom in je verhaal voor Go jij! Go jij! en ik lees het nu pas omdat het genoemd wordt in het BBB Bloos
Fenna, wat een tof verhaal. Een verademing om te lezen, zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor iedereen voor wie bokt een tikje te serieus begint te worden Knipoog
Fantasievol, herkenbaar, kort en bondig Ja het enige puntje van advies dat ik je kan geven; let op je taalgebruik. Heel af en toe lees ik een d/t-fout of loopt een zin net niet helemaal lekker. Voor de rest.. ik doe het je niet na hoor!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:52

Nog maar een bedankje voor de leuke reacties Knipoog

en Pfoei, ja de D/t's DT's en nog meer taalfoutjes, Bloos het is het chaotische en ik weet dat ik er meer op moet letten. Dus nadat het weer zes keer gezegd is hoop ik bij het volgende verhaal er minder fouten in te maken.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:56

Zelf drie keer nalezen, of iemand anders laten redigeren... doen de beste schrijvers ook niet zelf Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 18:59

Ik zal het niet te hard zeggen, maar volgens mij heb ik dit wel al zes keer nagelezen ROFL

Voor de mensen Die de Hemel is wel een Huis gelezen hebben, dit had ik naar een uitgever gestuurd, maar ook van hen kreeg ik commentaar op mijn slordige spelling en ook nog ander commentaar.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:06

Oh, heb je het echt opgestuurd? Wow, goed zeg, en ambitieus! OK dan!
Helaas is een correcte spelling en correct taalgebruik wel iets waar mensen direct op kunnen 'afknappen'. Dat klinkt hard, en niet voor iedereen is het even gemakkelijk om geheel foutloos te schrijven (wat ook volkomen normaal is, waarom had je anders eindredacteuren? Knipoog ). Toch is het wel zo. Ik heb docenten die zeggen dat wanneer ze een verslag binnenkrijgen om na te kijken, het geheel foutloos moet zijn. Als er ook maar een d/t-fout instaat, of ergens een haakje mist krijgen ze meteen een slechte indruk en dan maakt het nog niet eens uit hoe goed het verslag qua inhoud/diepgang is.
Nogmaals, dat geldt ook voor jou hoor: je sporadische foutjes doen niet af aan de fantasierijkheid en de lol en vaart waarmee je dit verhaal hebt geschreven dus vat wat ik zeg alsjeblieft vooral niet als kritiek op Ja

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 19:10

nee, dat doe ik zeker niet. Ik baal er alleen van dat het foutloze schrijven er toch niet geheel in zit. Dat terwijl ik vroeger, op de bassisschool, gek was op van die D/T invul oefeningetjes. Ik had ze zo af en vaak wel foutloos. Jammer genoeg weer lekker laten versloffen. De Hemel is wel een huis is wel veel nagelezen, had ik ook erg veel commentaar op gehad van bokkers en anderen en die hadden er al spelfouten uit gehaald. Helaas, overigens was er ook nog commentaar over het feit dat het te lang was voor één boek (85 pag. Word hoeveelheid woorden weet ik niet exact) en meer, ben je er echt nieuwsgierig naar wil ik wel een PB sturen Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:17

Zwartwitje schreef:
Fantasievol, herkenbaar, kort en bondig Ja het enige puntje van advies dat ik je kan geven; let op je taalgebruik. Heel af en toe lees ik een d/t-fout of loopt een zin net niet helemaal lekker. Voor de rest.. ik doe het je niet na hoor!
Inderdaad, die d/t-foutjes waren me ook echt opgevallen. Bloos Verder leuk verhaal, en haha origineel ook. Haha!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:17

Oh wat een geweldig verhaal !! Heel herkenbaar Bloos Nagelbijten / Gniffelen Ik vind je schrijfstijl ook erg leuk. Op na je volgende verhaal !

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 19:22

Clown een betere BAV verdrijver kun je je haast niet indenken
Geniaal gevonden dit!

BAV = Bokt Afkick Verschijnselen