[VER] Pearls stables

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sammyvriend

Re: [VER] Pearls stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 19:11

lieke4quike schreef:
sammyvriend schreef:
Ik bedoelde met het einde het einde van je quote, namelijk dat haar vader die fries van Bram ging kopen. Maar zoiets is natuurlijk moeilijk.

Verward Verward

sammyvriend schreef:
Maar zoiets is natuurlijk moeilijk.

Wat bedoel je hier mee?

Dat het moeilijk is om een niet-voorspelbaar verhaal te schrijven. Knipoog
En met het eerste bedoelde ik dat ik eerder al zag aankomen dat haar vader die fries van Bram ging kopen.

Ik wil je alleen maar helpen. Het lijkt een beetje alsof je overal onderuit wil komen ofzo, maar ik wil alleen maar tips geven. Kan ook aan mijn rare buien liggen hoor Lachen

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 20:07

sammyvriend schreef:
Dat het moeilijk is om een niet-voorspelbaar verhaal te schrijven. Knipoog
En met het eerste bedoelde ik dat ik eerder al zag aankomen dat haar vader die fries van Bram ging kopen.

Ik wil je alleen maar helpen. Het lijkt een beetje alsof je overal onderuit wil komen ofzo, maar ik wil alleen maar tips geven. Kan ook aan mijn rare buien liggen hoor Lachen

Ik wil nergens onderuit komen, maar soms schrijf je nogal vage zinnen ;;;;; die begrijp ik dus niet Blond Tong uitsteken

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 20:53

Haha ok dan lag het dus aan mij Tong uitsteken Verder vind ik je verhaal heel makkelijk te lezen (das dus posetief he Tong uitsteken ) en heel leuk, dus dat ik niet alleen aan het zeiken ben Tong uitsteken

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-08 18:48

sammyvriend schreef:
Haha ok dan lag het dus aan mij Tong uitsteken Verder vind ik je verhaal heel makkelijk te lezen (das dus posetief he Tong uitsteken ) en heel leuk, dus dat ik niet alleen aan het zeiken ben Tong uitsteken

Bedankt, maar ik vind niet dat je alleenmaar ziekt hoor. Ik vind het juist fijn dat er ook tips worden gegeven Knipoog

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:43

Hallo,
ik heb even een mededeling: ik ga GEEN hoofdstukken meer plaatsen. Dit in verband met het copieëren van mijn verhaal. Zodra het verhaal helemaal af is zal ik dit melden. Waarschijnlijk zullen de liefhebbers dit dan voor een kleine vergoeding kunnen opvragen (gewoon blaadjes, dus geen echt boek. Maar wel ingebonden!).
groetjes,
Lieke

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 14:27

oh, echt?
Ik vond t net zo leuk om het te lezen.
Super jammer!!

lieke4quike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 14:30

Gracezellaa schreef:
oh, echt?
Ik vond t net zo leuk om het te lezen.
Super jammer!!

Ja, ik vind het ook jammer dat ik hier niet meer kan plaatsen. Ik vond alle reacties en tips namelijk erg leuk. Maarja, je hebt altijd mensen die copieëren, namen veranderen en dan gewoon ergens het verhaal neerzetten alsof zij het hebben geschreven: echte vervelende mensen dus!